{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

ny killing skal møde den gamle {{forumTopicSubject}}

ja vi har jo lige hentet en lille ny killing for 1 times tid siden.... jeg vil bare lige høre om der er nogen der ved hvor dan og hvor lang tid det ca vil tag for vores anden kat bella og acceptere den.... lige nu går hun rundt og væres af min kæreste og gemmer sig under sofaen.. er der ogen der har nogle triks eller nogen tidliger erfaringer som i gerne vil dele ud a????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny killing skal møde den gamle
  • #1   1. jul 2009 Tålmodighed..

    Det er ikke til at sige hvor længe der går, der kan gå en uge eller måske flere måneder. Lad dem selv finde ud af det og husk at give jeres gamle kat lige så meget opmærksomhed som I plejer. Den må ikke føle at killingen får al jeres opmærksomhed.


  • #2   2. jul 2009 Min hankat var meget utilfreds med den lille pelskugle jeg lige pludselig dumpede ned på gulvet..

    I starten var han aggressiv og ville helt tæve den lille trussel, men jeg var hele tiden ved dem og sagde nej når han løftede poten..

    Efter 1½ døgn slikkede han for første gang hendes pels og efter der var det ok.


  • #3   4. jul 2009 Jeg kigger lige med en gang smiley . Er selv i samme situation med vores gamle og vores nye killing.. Det er ikke så nemt igen ..

    Held og lykke med det smiley


  • #4   4. jul 2009 min sviger far sagde vi bare skulle slippe den lille løs sammen med den store og så holde lidt øje med dem, de ligger og sover 20 cm fra hinanden lige nu... så den virkede....,..

Kommentér på:
ny killing skal møde den gamle

Annonce