{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mor vil ikke kendes ved killing
  • #1   3. jul 2009 hvis den kan spise og drikke selv må dem min være 3 uger....... men giv den noget killingemad og vand og så er en ormekur, så skal den nok komme sig. Men lad den være hos de andre så den har selskab af andre killinger

• #2   3. jul 2009 ja self bør alle ha en ormekur, når de lever ude får de let orm

• #3   3. jul 2009 jaja self ska den have det smiley jeg synes bare den er så meget mindre end vores andre killinger, og syner ikke a den "kun" er halvt så gammel som nogle af de andre??

• #4   3. jul 2009 Jeg vil som maria P sige. At hvis din misling spiser og drikker selv, så er den mindst 3 uger gammel.
    Jeg har FIFé registreret katteri. Med 17 kuld på samvittigheden ;O)
    - og ingen af mine killinger har ville begynde at spise før de var 3 uger gamle.

Sørg for at udelukke orm som årsag til utrivelighed, ved at gi ormekur.
    Hvis den vil spise selv, så giv endelig opblødt killingefoder, killinge pate, kogt kylling, dampet/kogt torsk. Stort ´set alt hvad den vil æde.
    Selvom din baby er slank/tynd, så skal den nok komme sig, hvis bare den vil/kan spise selv (betinget at den i øvrigt er sund og rask).

• #5   3. jul 2009 hej smiley

Jeg har sat killingen sammen med en anden mor, som har taget den til sig uden at tøve....
    Hun lader den die og slikker den ren, killingen har fået ormekur, så det skulle ikke være det....

Mange tak for jeres råd smiley

Kommentér på:
mor vil ikke kendes ved killing

Annonce