{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

mormis i fødsel, er der noget galt? {{forumTopicSubject}}

Ja sagen er den at vores hunkat er ved at føde ! hun bløder og det er vel ok for en fødsel....

Men hvor lang tid kan sådan en fødsel ta ? hendes har stået på siden i morges hmm..... ! ingen killinger endnu desværre.!!!!

Jeg tror desværre også at de er døde de killinger der kommer da hun har været meget tæt på at blive kørt ned :0( .....

Hvis de er døde når de kommer skal jeg fjerne dem med det samme ikke ???

Håber at nogen herinde kan hjælpe mig lidt så jeg ikke er på helt bar bund :0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mormis i fødsel, er der noget galt?
  • #1   6. jul 2009 Det lyder ikke særlig godt. Jeg forstår ikke hvorfor du ikke har haft den til dyrlæge, hvis den har været i gang med at føde siden i morges. Synes det lyder af lang tid..

• #2   6. jul 2009 Ser hun ud til at have veer, (halser hun og prøver hun at presse)

• #3   6. jul 2009 Hvis hun gør det, og har gjort det siden i morges, så synes jeg i skal smutte af sted til dyrlægen med det samme

• #5   6. jul 2009 ok tak for hjælpen herinde

• #6   6. jul 2009 håber du fortæller hvordan det er gået...
    held og lykke - hilsen betina

• Eva C
    Eva C Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 12
    #7   6. jul 2009 får vi en update? smiley

• #9   6. jul 2009 det ser ud som om du kun har katte fra 2008, så kun 1 år gamle .... ville nok ha skyndt mig til dyrlæge, især hvis den er så ung førstegangs fødende....

• #10   6. jul 2009 jeg tager til dyrlægen med hende i morgen tidlig.....har haft kontakt til dyrlægen !!!!

og så får hun fjernet det hele så hun ikk kan blive gravid igen.....

• #11   6. jul 2009 hun har det fint ! hun er ikke sløv eller noget ...... ellers var jeg taget afsted...

• #12   6. jul 2009 ja jeg turde ikke gå natten igennem på den måde, synes det er synd for missen

• #13   6. jul 2009 Har hun presseveer ?

• Eva C
    Eva C Tilmeldt:
    jun 2008

#14   6. jul 2009 MB - Ja, selvom det er fristene! Men der er jo ekstra takst på dyrlæge om aftenen, måske det har noget med det at gøre smiley øvøv.

• #15   6. jul 2009 Beklager men, hvis denne kat har ligget så længe og blødt..
    Så er dobbelttakst på dyrlægen fuldstændig ligegyldigt - så tænker man med hjertet ikke med pengepungen (beklager !)
    Synes du skal tage afsted, din kat kan have det rigtig rigtig dårligt, og skal vente så længe... - nej.. af sted med dig ;o)

Og held og lykke..
    Og beklager min lidt sure tone ;o)

• #16   7. jul 2009 Har været ved dyrlægen med hende ! hun er Åbenbart ikk med killinger hmm .... hun blev scannet igennem og der var ingen killinger at se medmindre hun kun er 25 dage henne !!!!! Dyrlægen kunne ikk rigtig komme med noget svar men jeg skal holde øje med katten og hvis det ikke ændre sig skal jeg komme igen ....

Og jo jeg élsker mine katte så drop jeres kommentar når i ikke kender mig eller mine katte TAK !

• #17   7. jul 2009 Når du skriver at din kat har været i fødsel ½ døgn og den bløder er det da klart der kommer reaktioner....... Min kat har aldrig blødt op til en fødsel, kun når killingerne er kommet ud. Men hun kan jo have mistet killingerne hvis hun er blevet påkørt, men derfor må hun jo stadig ikke bløde... det kan jo være livmoderbetændelse hvis den ikke er kommet af med det hele. Min kat har lige haft det og det bestemt ikke godt. Men alle der er herinde brænder jo for at hjælpe og får ondt af den lille mis.

• #18   7. jul 2009 Maria : hvordan skulle jeg dog vide at det ikke var normalt at en kat ikke måtte bløde ???? Jeg har aldrig haft en kat med killinger..... ! Hun er blevet scannet og dyrlægen kunne ikk se noget unormalt...... Jeg ser de næste dage an og hvis det ikke forandre sig må jeg afsted igen....

Det skal siges at hun ikke har blødt i dag overhovedet ! Jeg er bare ret frusterende lige nu ..... og hun må ha snyd mig meget efter som der ingen killinger er at se inde i hende hmm ...... men så fatter jeg bare ikke at hendes brystvoter er så store som de er hmm

• Eva C
    Eva C Tilmeldt:
    jun 2008

#19   7. jul 2009 MB - Ja, nye penge kan man altid tjene. Men katten findes der jo kun en af smiley

Stine - HOLD NU OP! når man skal ha killinger, så er det fordi man ved MEGET om det, og ved hvad der er normalt og unormalt! Hvis man er nybegynder, så har man en mentor!!
    Er du klar over at du lige nu muligvis kan være igang med at slå din kat langsomt IHJEL!!
    Det at der ikke er kommet killinger kan være fordi hun ikke selv kan føde dem!! SÅ SMUT TIL DYRLÆGE NUUUU!!!
    STAKKELS DIN KAT! JEG ER GLAD FOR DU IKKE EJER MIG ;(;(

• Eva C
    Eva C Tilmeldt:
    jun 2008

#20   7. jul 2009 ja, undskyld hvis mit vredesudbrud er for groft, men for søren da!!

• #21   7. jul 2009 Eva : hun har jo været ved dyrlægen hvis du læser lidt længere oppe !!!!

• #22   7. jul 2009 Havde dyrlægen ikke et bud på hvorfor hun blødte ?

• #23   7. jul 2009 nej havde han ikke desværre ! derfor skal jeg holde øje med hende de næste par dage

• #24   7. jul 2009 MB - sikke da noget fis at skrive hun ikke elsker hendes kat... - du kender hende ikke og hendes følelser, altså kan du ikke udtale dig om den slags!! - den er simpelthen under bæltestedet!

Håber alt godt for misse"mor" ..

• #25   7. jul 2009 Selvfølgelig elsker du din kat - men du burde finde dig en kompetent dyrlæge.

• #26   7. jul 2009 MB - Øhhh,, et forsøg på at være flabet ?

• #27   7. jul 2009 Rolig nu folkens ! Jeg er sådan set MEGET lige glad med hva i mener osv... tak til dem der forstår mig herinde :0) .... !

Hun har det godt nu ! og hun ligger og putter med os om natten og jeg kikker tit til hende om natten så jeg er sikker på at hun er OK !!!!

Kommentér på:
mormis i fødsel, er der noget galt?

Annonce