{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

dyrlæge {{forumTopicSubject}}

jeg står jo som i kan sq i min profil til at få 2 katte her til aug/sep. og derpå skal de jo self. kastrares og ha deres vac. og øretattoveres.
nu var det så jeg ville høre om prisen for det hele var dyrt. det koster alt i alt med inkl alt. 2576 kr.

og er der nogen der har erfaringer med lund dyreklinik i horsens. ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrlæge
  • #1   8. jul 2009 Kender ikke til dyrlæger eller deres priser på Horsens kanten, men jeg vil på det alvorligste advare imod at bruge Breths Dyreklinik i Nørregade i Horsens på trods af hans meget attraktive priser.

  • #2   8. jul 2009 enig med Dkkorat ham skal man altid holde sig fra. Jeg synes faktisk at prisen er ok. Når jeg betaler giver jeg omkring 900 pr hankat og 1300 pr hunkat og så giver jeg omkring 300 for 1 vaccination. Så jeg synes at din pris er billig... Men for mig er prisen ikke så vigtig som hvordan jeg har det med min dyrelæge og hvordan jeg synes de behandler mine katte...

  • #3   8. jul 2009 ja ham vil jeg aldrig aldrig bruge!! har godt hørt om ham... det er så forfærdeligt det han gør.. ville aldrig ha mine misser eller andre dyr derop.

Kommentér på:
dyrlæge

Annonce