{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langhåret racer hvilke
  • #3   8. jul 2009 Perser (herunder colourpoint og chinchilla), Angora, Balineser, Hellig Birma, Ragdoll, Sibirisk Skovkat, Somali, Tyrkisk Angora (ikke nær så langhåret som Angora), Tyrkisk Van.

Selkirk Rex er ikke langhåret men krølhåret, næsten som en pudelhund.

Det er heller ikke alle langhårede racer der er lige pelsrige.

• #5   8. jul 2009 så lærte jeg nogen igen i dag at norsk og main er semilanghårs så må de lang lang håret dælme være langhåret smiley

Mange tak for alle svarene så skal der kikket katte smiley

• #7   8. jul 2009 Perser er faktisk den eneste langhårskat - De andre er semilanghår.

Exotic er ikke langhår, det er en korthårsrace, men ja, det er søskenderacer.

• #8   9. jul 2009 jeg har også hørt at KUN perseren er langharet og resten er wannebe smiley lol

• #9   9. jul 2009 Jeg opdrætter langhårede orientaler og min import er registreret herinde...
    der findes mange forskellig former for pelstyper og det er det som gør at pelsen er forskellig. f.eks. har hverken balineseren eller den langhårede orientaler underuld, så der pels ligger fladt ned på kroppen. Min far plejer at sige at de ligner egern og det er nok meget rigtig for på den er det også kun halen der meget fluffy.. Fordelen er så ved min race at der INGEN pelspleje er..

Men ser man også på main coon og prser så er derigen stor forskel på deres pelstype.,, men jeg ved at det er noget man kan læse mere om i bøger og på nettet..

Kommentér på:
Langhåret racer hvilke

Annonce