{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
307 visninger | Oprettet:

JUHUUU se vores dejlige killinger {{forumTopicSubject}}

Så er der nye foto af vores skønne killinger de er nu 7 uger og der er fuld fart på dem fra morgen til aften.
Det har vist sig at vore sorte han ikke er en han!!!!!! det er en hende !!! vores dyrlæge og vi andre havde taget fejl men det er hvad der kan ske når alt er sort som kul bag i :o) killingerne kan i se ved amidala´s foto her inde
knus fra fyn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JUHUUU se vores dejlige killinger
  • #1   18. okt 2005 De er skønne de dejlige killinger :o)

• #2   18. okt 2005 Hvorer de skønne... det er sjovt de er så forskellige.......

*Frk. Nilsen*

• #3   18. okt 2005 vores killinger er tilmeldt udstillingen D.11 Dec så først derefter kommer de hjemmfra. Dem der kommer med er Andy og så den sorte .Amanda skal flytte til den tid til als sammen med de to plejebørn vi har her .Amidala har virkeligt været en god mor til sin egen og til sine plejebørn så det er ikke sidste gang hun får killinger . men men hun skal lige have en pause på et år inden at det skal ske igen .jeg har den holdning at de skal også nyde deres egen liv og ikke bare lave killionger hele tiden så de for altid en pause på ca et år eller mere så de rigtigt kan komme oven på igen .vi andre kender jo godt til det der med at havde børn ikk! :o)

• #4   18. okt 2005 hejsa igen ja jeg prøver så vidt det muligt at mit opdræt kommer til at forgå på kattens ve og vel det ligger mig meget på sinde at deres liv ikke bliver misbrugt groft sagt selv om i den vilde natur da for de jo killingerne noget ofte end mine gør .men sådan er det .! der er mange store opdrætter der har en anden mening end jeg har og det er også ok for mig for vi er alle forskellige .men lige mine dyr ja der står jeg fast.Det er det samme som med udstillingerne .nu killingernes mor har ikke lyst til at komme afsted, hun har prøvet det nogle gang ,men vi kan se det bare ikke er hende ,selv om hun er kanon hos en dommer, hun finder sig i alt fra dommerne side af ,ligger stille osv men nej jeg vil ikke presse hende.....
    En anden ting den der ser brun ud er sort også kaldt Non-Agouti .det er meget normalt at yderhårene er brune de forsvinder når killinge pelsen er væk :o)

• #5   18. okt 2005 ja det er sandt og heldigvis er der mange der overholder den regle . jeg syntes også den er virkelig god .men som jeg mener er der jo også nogle der trækker den til grænsen og det må de jo om . Jeg ved bare med mig selv hvad jeg ønsker for mine katte .selv nogle af mine bedste venner som er opdrætte har omkring 2 kul på deres katte .derfor er de ikke ringe i mine øjne det er deres valg .når man ser opdrætter lave mange killinger glemmer man nogle gang at gå ind og se om det er på den sammen kat eller om det er på forskellige da mange af de store opdrætter har op 5-7 hunner så vil der jo kommer mange kul...
    men her mener jeg bare at mine to Maine Coon ikke vil få flere end 1 om året hvis man regner den ud.
    Amidala fødte her d 30/8 2005 næste gang hun skal parres er omkring vinter næste år .det er såmen ikke andet end det ......jeg respekter vores forskellige holdninger til en hvis grænse som alle andre . jeg er meget glad for de regler der er lavet og har hørt at de yderlig vil skærpe dem så det kan jo ikke andet end blæive bedre
    :o)

• #6   18. okt 2005 Hejsa May-britt
    der kan du se hihi vi er enig også selv om vi opdrætter forskellige katte mange knusser fra os til jer .

• #7   18. okt 2005 Er alle killingerne solgt?

• #8   18. okt 2005 nej der er kun Andy tilbage men jeg holder lidt på ham for han er virkelig god så jeg har ikke besluttet mig for endnu om han skal i pleje hos nogle venner så vi kan bruge ham til udstillingen eller om han skal sælges til kæl men det må tiden vise han er jo ikke så gammel endnu .

Kommentér på:
JUHUUU se vores dejlige killinger

Annonce