{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
292 visninger | Oprettet:

neeej det måtte ikke ske! {{forumTopicSubject}}

Thilde vores anden kat som har væet sammen med tulle siden de var killinger er lige død! hun blev kørt ned af en bil. dem som kørte hende ned lagde hende ikke engang ind til siden, de lod hende ligge på vejen:( hvad er det for nogle narhoveder der gør sådan noget.
hmm men thilde er væk og tull er meget ked af det og det er jeg også..!
er der nogen der ved hvor lang tid de vil gå og lede efter hinanden..? tulle piver og græder og kan ikke forstå hun ikke kommer hjem (thilde)..
-michelle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  neeej det måtte ikke ske!
  • #1   18. okt 2005 ja det tænker man aldrig over kan ske????
    hvordan kan man bare køre videre og bare lade så gammel en kat ligge på vejen...

• #2   18. okt 2005 det var heldigt at hun havde alle de killinger så må man sige...nu har vi kun en kat. thilde nåede at blive 6 år

• #3   18. okt 2005 Hejsa det gør mig meget ondt for dig og dine misser .da vores den gamle jas på 16 måtte aflivers gik vores anden huskat molly i meget lang tid efter og ledte efter Jas jeg mener det var omkring 14 dages tid men stædigvæk efter der var gået en lille månede kunne vi se at hun gik ud i haven hvor jas nogle gange tog sin middagslur ,jeg ved ikke med katte men på en eller anden måde kan de føle eller mærke når den anden er væk.de mangler noget vi valgt så på det tidspunkt at købe en anden som hun så har taget sig godt af og efter hånden er der jo kommet flere til hvor molly har været den der har opdraget og taget sig af de andre som Jas gjorde .begge vores Maine Coon hanner kan gå frit i haven uden at løbe deres vej og det kan vi takke molly for.
    mine tanker går til dig ,det er hårdt at misten en kat på den måde.
    mange hilsner fra Fyn

Kommentér på:
neeej det måtte ikke ske!

Annonce