{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.210 visninger | Oprettet:

kat anderledes efter ophold på pension {{forumTopicSubject}}

Vi er lige kommet hjem fra Thailand her til morgen og imens har vores kat (og hund) været på pension.. Vores kat går og miaver utrolig meget, og og vil helst bare gerne kløes konstant... Han er også blevet noget tyndere..
Kan han have ondt eller er han bare glad for at være hjemme igen? ..
Det skal lige siges at han er en alm. huskat, der hastigt nærmer sig sit 10. år ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kat anderledes efter ophold på pension
  • #2   13. jul 2009 Han virker ikke til at have ondt, men man bliver da lidt bekymret når han går sådan og miaver smiley ..
    Plejer han nemlig ikke. Han skal bare have en seng eller en en dyne, så er han tilfreds - og noget mad! smiley ..

• #3   13. jul 2009 hehe, han fortæller jer da bare han har savnet jer, og i lige kan vove på at forlade ham igen smiley

• #4   13. jul 2009 Det gør han da i hvert fald med stil så smiley ..
    Og nu vil han også meget gerne putte under dynen med en, så hvorfor ikke smiley

• #5   14. jul 2009 hehe, nemlig smiley

• #6   17. jul 2009 Nå, men han kom til dyrlægen i går morges, efter at have kastet op 3 gange fra tirsdag til onsdag.
    Han fik noget smertestillende og noget til at nedsætte kvalme samt noget til at nedsætte mavesyrer og så har han formentlig tabt sig pga han ikke er vant til at dele maden med andre, hvilket han har skulle, da han gik sammen med 6-7 andre katte og som sagt nok fordi han er en ældre herre der nok er blevet stresset af at komme i pension.

• #7   17. jul 2009 Siger du din kat har været i pension og gået sammen med 6-7 andre OG fremmede katte?

Hvad pokker er meningen - sikken en omgang stress og mulighed for de stressede dyr bliver syge og smitter hinanden.

Skal katten på pension så vælg et sted hvor de har eneværelser - eller der er plads til en mere hjemmefra

• #8   18. jul 2009 *Lis* - Gider du godt lige tage det roligt? ..
    Min mor var faktisk blevet informeret om, at han skulle gå alene! ..
    Men da vi afleverede ham samme dag som vi rejste, blev han sat ind sammen med de andre katte og hun sagde til min mor, at hvis ikke Garfield ku finde ud a det ville han ryge i aleneboks! ..
    Vores hund var også dernede.. Da vi kom og hentede dem, gik hun sammen med en puddel :s det havde hun heller ikke fortalt os vores hund ville komme til :s

• #9   18. jul 2009 Ej jeg ville nu også lige slappe lidt af ..
    Hvis man ikke er blevet ordentligt informeret, er det sq ikke ens egen skyld, hvor fra sku man vide bedre?

• #10   18. jul 2009 Frk. Nat - er det ironi? ..
    Vi var blevet informeret om, at begge skulle gå alene ..

• #11   18. jul 2009 nej Rikke S, det er ikke ironi ..

• #12   18. jul 2009 Nååh, godt nok.
    Blev lige i tvivl.

• #13   18. jul 2009 Rikke S

Det er svært at læse noget du ikke skriver, så din kommentar om hvordan jeg skal tage er noget malplaceret, at du senere fortæller hvordan det hænger sammen, kan jo ikke bruges på det tidspunkt :-))

• #14   18. jul 2009 *Lis* - Nej, for i stedet for at du fare op og skriver sådan noget vås, så spørg dog om vi ikke var klar over om han skulle gå sammen med andre! Det hjælper sgu ikke sådan noget og jeg gider det personligt ikke. Spørg før du angriber.

• #15   18. jul 2009 Jeg farer ikke op - jeg angriber heller ikke - eller bander - vås, ja hvis det gør dig glad kan jeg sagtens leve med det:-)

Man kan kun håbe at andre kat lære af din historie og spørge godt for inden katten afleveres - for selv om du syntes det er vås holder jeg nu fast i hvad jeg først skrev.

• #16   19. jul 2009 *Lis* - Når damen, der har pensionen, siger ingen af vores dyr kommer til at gå sammen med hverken andre katte eller hunde, tror du så ikke, at det er hvad vi regner med? :s ..

• #18   23. okt 2014 Jeg havde klaget, og bedt om at få betaling tilbage, for det er ikke hvad du havde bestilt! Sikke en møg oplevelse for både dig og dine dyr! Hvor er det uprofessionelt! Godt de er hjemme i gode trygge rammer igen smiley og du er den erfaring rigere.. Så ved man da at det ikke er der der skal lægges penge næste gang.. Hvis der bliver det smiley

• #19   23. okt 2014 Jeg har også prøvet en pension hvor de bestemt ikke fik den behandling som de var vant til. Det resulterede i angste katte da jeg kom og klisterkatte da de kom hjem igen.
    Så den er glad for at se dig, helt enig med Felis og faktisk også med Lis, for enhver der ikke kender forhistorien ville nok reagere sådan smiley

Jeg tror ikke at missen fejler noget, han er bare kisteglad for at han og I er kommet hjem og nu ved du til næste gang at du skal vælge en anden pension.

Kommentér på:
kat anderledes efter ophold på pension

Annonce