843 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Er holdt op med at bruge kattebakke :( Er holdt op med at bruge kattebakke :(

Min lille killing på 10 uger har brugt kattebakke siden hun var 4 uger gammel..
Nu har jeg så fået hende hjem til mig selv hvor hun skal dele kattebakke med sin storebror, men hun tisser i stedet på alle dyner, tæpper, sofaen og på gulvet + hun skider på mit tøj..
Hvorfor?
Jeg tømmer deres kattebakke hver dag - uden undtagelse!
Nogle gode råd til hvordan jeg kan lære hende at bruge bakken igen, i stedet for hele vores hjem?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er holdt op med at bruge kattebakke :(
  • #1   14. jul 2009 hun er godt n ok lidt lille da hun kom fra sin mor... men bortset fra det så er der nogle tøser og drenge for den sags skyld der synes de er for fine at gå i samme kattebakke som en anden kat.. måske ku det hjælpe at få en katte bakke mere..

• #2   14. jul 2009 de skal have en bakke hver .. mange killinger, unge katte tør ikke bruge en ældres kats bakke, så prøv med flere bakker ...
    2 katte = 3 bakker

• #3   14. jul 2009 Jaa, har godt nok tænkt den tanke..
    Men troede bare ikke det ville være noget problem i og med hun har brugt én kattebakke sammen med sin mor og sine 3 søskende..
    Men må investere i en bakke mere i morgen så..
    Tak for rådet smiley

• #4   14. jul 2009 <b>Det kan være urinvejs infektion. og det kan være som de andre siger at den ikke vil dele bakke. eller det kan være adfærds problem der er udløst af at den er taget for tidligt fra sin mor. en killing skal være 12uger før den forlader moren

• #5   14. jul 2009 har du prøvet at sætte katten ind i bakken for at guide den?

• #6   15. jul 2009 Killingen ville nok have haft godt af at være blevet hos sin mor og søskende et par uger mere. Hun er vel utryg over alt det nye - utryghed kan være årsag til urenlighed.
    Brug samme type grus og samme type bakke, som hun var vant til før.
    Sørg for at der er flere bakker. (skal stå roligt og lettilgængelig).
    Ros når hun har brugt bakken. Og skæld ALDRIG ud over uheld.

(der har før været tråde om emnet, prøv evt. at søge i forum)

Kommentér på:
Er holdt op med at bruge kattebakke :(

Annonce