{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Ved ikke hvad jeg skal gøre :( {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg overvejer og skille mig af med mine dejlige katte. De skider foran kassen selvom de har adgang til at komme uden for. men nogen gange skider de foran kassen. Vi fjerne klumper fra kassen hver dag, de bruger den om natten da vi ikke vil have de er ude om natten.

Men hvad skal jeg gøre. har været ved dyrlægen med dem og de fejler igen ting. der er ikke sket noget her hjemme som kan have påvirket dem. Garfild har vi haft i 3 år nu og han har aldrig gjordt det med mindre ham er syg, så derfor gik jeg til dyrlægen med ham gen og han fejer igen ting og det gør hun heller ikke.

ved ikke hvad jeg skal gøre:(

Undskyld det blev lidt langt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ved ikke hvad jeg skal gøre :(
  • #1   17. jul 2009 Det kan være han er stresset, hvis det er tilfælde kan man købe noget der hedder Feiway, som beroliger kattene.

    Eller så skal du være sikker på at bakken er ren hele tiden, måske vil de have en ekstra bakke. Det kan desværre være mange ting. det er så træls at døje med, havde også en kat der gjorde det engang, jeg endte desværre også med at komme af med hende, hun var bare ikke egnet som indekat, nu er hun på en gård hvor hun har det godt.


  • #2   17. jul 2009 Liv B.

    Han er som han plejer og min dyrlæge sagde også hun ikke kunne mærke noget på ham. men hun gør det også om natten. vi tager klumperne hverdag fleregange om dagen hvis det regner eller de ikke gider ud.

    det er bare trælst, fordi vil heller ikke undvære dem.


  • #3   17. jul 2009 hvor er det synd smiley syntes du skal tage en snak hos dyrelægen, om det.

  • #4   17. jul 2009 Lige et par spørgsmål:
    Har I skiftet kattegrus ?
    Hvor mange bakker har I ? (De fleste katte foretrækker at tisse på en og besørge på en anden).
    Er din hunkat neutraliseret ?


  • #5   17. jul 2009 Glemte lige:
    Gør de det kun om natten?
    Hvis ja, kan det tyde på, at de ellers skiftevis gør det ude og inde, og det kan de ikke, når de er inde hele natten.


  • #6   17. jul 2009 *Mega* .

    nej det er det samme grus vi altid har brugt. vi har katte lem så om dagen går de ude og om natten er de inde, da vi ikke vil have de er ude om natten. Det er ikke hver dag de gør det men tit, rigtig tit. der er kun en stor bakke. De er begge neutraliserede fra de var killinger af.

    vi ser dem også tit gøre det uden for, men vi har bakken for en sikkerheds skyld, de kan jo også have dage hvor de ikke gider ud.


  • #7   17. jul 2009 Men det er kun om natten det sker, at de gør det på gulvet. det er mega trælst og det er synd for dyrende, fordi de har det jo ikke godt når de gør noget de ikke må, så vi vil jo gerne finde en løsning både for dem og os

  • #8   17. jul 2009 Det kunne godt tyde på, at de IKKE vil tisse og lave på det samme sted (altså den samme bakke), hvilket som sagt er helt normalt, så jeg vil stærkt anbefale dig at anskaffe i hvert fald en bakke mere, helst to, hvilket også er, hvad bl.a. Netdyredoktor anbefaler.

  • #9   17. jul 2009 Hvad er det for en kattebakke i har ?
    En med eller uden tag ?


  • #10   18. jul 2009 *Mega* .

    okay, det vil jeg prøve og se om det hjælper på problemet. Tak for hjælpen smiley

    Camilla H.

    vi har en katte bakke med tag på en kæmpe stor en. Den har vi haft lige siden de var killinger, så tror heller ikke det er der problemet er. vi har dog taget sving lågen af ofrdi det kunne de ikke finde ud af. hehe

    Vi har også prøvet en alm. katte bakke den kan de ikke lide og bruge.


  • #11   18. jul 2009 vivian H - prøv at tage taget af .... vores kat gjorde det samme, så fjernede vi taget og så holdt det op, tror der har været noget der pludselig har haft skræmt hende derinde og det var derfor hun ikke ville derind med tag på smiley

  • #12   18. jul 2009 Camilla H

    okay. det er et forsøg være smiley


Kommentér på:
Ved ikke hvad jeg skal gøre :(

Annonce