{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Ny kat eller ej? {{forumTopicSubject}}

ja jeg har forelsket mig lidt i en flot hunmis, og har i forvejen en hankat på omkring 1 år, som er kastreret .. Han har førhen boet sammen med en anden kat.
- Han har dog været tilbageholdende siden vi fik ham midt i juni men er nu blevet meget mere rolig og kælen ..
Jeg vil så høre, om i synes det ville være en god ide at anskaffe sig en hunkat mere ?
Jeg starter i skole den 10 august og skal have et deltidsjob, men udover de to ting vil stort set al min tid nok gå med dem..

Hvad synes i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kat eller ej?
  • #1   31. jul 2009 gør det!!!!!!!! smiley jeg gjorde det samme...

  • #2   1. aug 2009 <b>Jeg siger også : gør det :o)
    både for din skyld. men også for din nuværende missers skyld.
    Han vil garanteret eeeelske noget selskab. og især nu når du skal gå i skole og arb. så er det da næsten synd han skal være alene hjemme så længe.

    - Men du skal nok sørge for at kunne være hjemme de første par dage. bare lige for at se hvordan det går. normalt klare de det ellers bedst uden indblanden. men det er altid bedst at have et øje på dem


  • #3   1. aug 2009 Vi fik i juni en lillebror til vores hunmis. Vi syntes at det var synd, at hun var alene, når vi var i skole, på arbejde eller på besøg hos nogle. Der gik 3 dage og så havde de allerede vænnet sig til hinanden, og de ELSKER virkelig hinanden nu. Synes da, at du skal gøre det:)

  • #4   1. aug 2009 årh hvor dejligt at høre nogle gode historier om det ..
    Jeg er bare nervøs for, at Bastian vil blive mere indelukket pga den nye .. Kan det ske?


  • #5   1. aug 2009 <b>Det kan godt ske. men vil nu tro at han vil blive glad for en legekammarat. katte er meget sociale dyr, og vi mennesker kan aldrig give en kat det en anden kat kan.
    de skal måske nok bruge et par dage på at hvæse og sprutte lidt af hinanden. men hvis man giver dem tid, og lader dem klare det selv, skal de nok blive rigtig gode venner..


  • #6   1. aug 2009 Jeg har besluttet mig for at vente et par uger, da jeg gerne vil finde et arbejde først, så jeg er sikker på jeg har råd til at have 2 missere ..

    Men tak for hjælpen og de gode historier smiley det er rart at vide at der kan komme noget rigtig godt ud af det..


  • #7   2. aug 2009 vi havde tøsen (meget meget sky over for alt, en lille hunkat, og så fik vi Snoobie 4 uger senere, de hvæste lidt af hinanden og synes ikke livet var ret fedt de første 3 dage, men så derefter gik det rigtig godt og nu nusser de og leger sammen og de kan slet ikke være væk fra hinanden.... og som bonus er tøsen blevet meget mindre sky fordi snoobie viser hende at det er okay ikke at være bange... så det er bare dejligt! kan kun anbefale at få to! smiley men husk at vælge nummer to med omhu så du er sikker på at det er den helt rigtige for jer... smiley held og lykke

Kommentér på:
Ny kat eller ej?

Annonce