{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Ny kat eller ej? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg har en hunkat på snart 4 år. Hun er en lille kat på knap 3 kg som altid har været meget reserveret. Vi havde tidligere 3 katte i alt, de andre tæskede hende og vi syntes det var rigtig synd for hende så derfor fandt vi nogle rigtig gode hjem til dem (det var hendes killing også faderen til killingen). Siden hun er blevet alene kalder hun meget på de andre og leder også efter dem, hun virker som om at hun keder sig..

Vi sidder så og snakker om at anskaffe os en killing også se om de ikke ville kunne sammen, for hvis vi får en killing på de der 12 uger så burde hun jo bare sætte den på plads fra starten eller ?.. Hvad tror i ? Ville det gå og burde det så være en han eller hun kat ?


Kommentarer på:  Ny kat eller ej?
  • #2   4. jul 2011 Hun er steriliseret, blev hun efter hun havde fået killinger, de var nemlig ikke planlagt (vi glemte en p-pille).. Så jeg kan ikke forstå at hun piver sådan, for det har hun aldrig gjort før, ikke før vi kom af med de andre, hun er ikke syg eller noget...

  • #4   4. jul 2011 Det er jo også det. Altså det er så svært det der, for får vi nu en killing og det ikke går så skal vi af med den igen og det er ikke altid lige let jo.

    Vi havde for godt 1 år siden en killing inde og vi hos i 14 dage som var blevet sat af ved et hus i den væste hun lidt af de første dage men ellers var hun ligeglad (men der fik hun også tæsk af de andre vi havde) så det kunne nok godt gå.. Men man kunne jo få en killing også aftale med sælger St man aflevere den tilbage hvis det bare ikke fungere. Ved jeg man kan ved mange.


Kommentér på:
Ny kat eller ej?

Annonce