Min stakkels gamle Tarzan. Min stakkels gamle Tarzan.
Han blevindlagt i nat, fordi han ikke kunne tisse, et
problem han har haft i mange år. Men den var gal
igen i nat, sidst var i oktober sidste år.
Men det var jo sent søndag, så jeg måtte en tur til Københavns dyrehospital, på Poppelstykket.
Han blev self. indlagt med det sammen og jeg ringede
så kl 7 i morges for at høre til ham, men "damen" kunne
ikke svare. Det kunne hun heller ikke kl. 9 eller kl. 11
så blev jeg tosset og tog derned og sagde at jeg vil have min kat, og at de kunne sende hans jurnal til min dyrelæge på Fasanvejen. Jeg fik min kat med drop, karteter, plaster og en regning på 6200 kr og så af sted til min egen dyrlæge som er helt fantastisk, de tog ham som han var med slanger og det hele og lyttede på alt mit brok.... Men kan det være rigtik at man ikke kan få svar om hvordan han har det, efter 12 lange timer????
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
Hvor er det godt han er kommet til egen dyrlæge - god bedring med ham.
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.641
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 500
Og Lis, hvis uheldet er ude igen en anden gang, ved du så hvor man ellers kan tage hen om aften????
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Tarzan ønskes rigtig god bedring!
jun 2009
nov 2008
7022 1101 - følgende klinikker indgår i vagtordningen:
Dyreklinikken Skovlunde-Herlev
Charlottenlund Dyrehospital
Dahlgaard's Dyreklinik
Gentofte Dyreklinik
Hellerup Dyreklinik
Lyngby Dyrehospital
Vangede Dyreklinik
der er døgnåbent på Karlslunde
jun 2009
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 216
Hvis det er, så kan jeg også anbefale dyrlægevagten i roskilde, det et samarbejde mellem Roskilde, Viby og ?? dyrlægerne, og de er bare sååå dygtige, søde og hjælpsomme!
jeg har selv haft en grim oplevelse med min ene kat, han var skidt da vi kørte ud med ham om natten, han blev indlagt, og næste morgen havde de ringet da jeg lige var ude at rende, for at høre om de måtte tage et røntgenbillede, og da jeg ringede tilbage 3 minutter efter fik jeg at vide at min kat var død!!!!!
og der gik da kun 3 dage, så lå der en regning i postkassen på 5800kr, og jeg fik hele 5 dage til at betale i, men ikke noget med at jeg kunne komme ud og få en forklaring på det hele, og få min kasse og hans hyggetæppe, øv, jeg er helt glad for at være kommet væk derfra og bo tæt på nogen der ikke kun tænker penge, nu har jeg også kun lagt 28.000kr derude igennem de sidste 5-6 år
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Skammeligt at dyrlæger kan få sig til at give så dårlig behandling og service
jun 2009
nov 2008
Jeg foretrækker at køre den anden vej til Skovlunde-Herlev - i alle de pr jeg er kommet der har både mine katte og jeg fået proffesionel og venlig behandling.
Himmelev Dyrklinik er god
Min stakkels gamle Tarzan.