556 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Min stakkels gamle Tarzan. Min stakkels gamle Tarzan.

Han blevindlagt i nat, fordi han ikke kunne tisse, et
problem han har haft i mange år. Men den var gal
igen i nat, sidst var i oktober sidste år.
Men det var jo sent søndag, så jeg måtte en tur til Københavns dyrehospital, på Poppelstykket.
Han blev self. indlagt med det sammen og jeg ringede
så kl 7 i morges for at høre til ham, men "damen" kunne
ikke svare. Det kunne hun heller ikke kl. 9 eller kl. 11
så blev jeg tosset og tog derned og sagde at jeg vil have min kat, og at de kunne sende hans jurnal til min dyrelæge på Fasanvejen. Jeg fik min kat med drop, karteter, plaster og en regning på 6200 kr og så af sted til min egen dyrlæge som er helt fantastisk, de tog ham som han var med slanger og det hele og lyttede på alt mit brok.... Men kan det være rigtik at man ikke kan få svar om hvordan han har det, efter 12 lange timer????

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min stakkels gamle Tarzan.
  • #1   3. aug 2009 For pokker hvor stemmer din beretning fuldstændig med hvad jeg hører om Kbhvn's Dyrehospital - jeg sætter ikke mine ben der kan det undgås. Pengemaskine - det er de.

Hvor er det godt han er kommet til egen dyrlæge - god bedring med ham.

• #2   3. aug 2009 føj da....sikke da en grim oplevelse....håber Tarzan snart er fit for fight igen, så han kan komme hjem til moar...

• #3   3. aug 2009 Tusind tak skal i have... Han kommer måske hjem i morgen, men de er ikke helt sikkert endnu.
    Og Lis, hvis uheldet er ude igen en anden gang, ved du så hvor man ellers kan tage hen om aften????

• #4   3. aug 2009 Det var da en træls oplevelse med det dyrehospital smiley

Tarzan ønskes rigtig god bedring!

• #5   3. aug 2009 Tusind tak.

• #6   3. aug 2009 I Københavns området ville jeg ringe på det her nummer og høre hvem der hav de vagten uden for normal arbejdstid, mener det er hverdage indtil 22 og lørdag søndag - ikke nat:
    7022 1101 - følgende klinikker indgår i vagtordningen:
    Dyreklinikken Skovlunde-Herlev
    Charlottenlund Dyrehospital
    Dahlgaard's Dyreklinik
    Gentofte Dyreklinik
    Hellerup Dyreklinik
    Lyngby Dyrehospital
    Vangede Dyreklinik

der er døgnåbent på Karlslunde

• #7   4. aug 2009 Tusind tak Lis.

• #8   4. aug 2009 Hejsa.

Hvis det er, så kan jeg også anbefale dyrlægevagten i roskilde, det et samarbejde mellem Roskilde, Viby og ?? dyrlægerne, og de er bare sååå dygtige, søde og hjælpsomme!

jeg har selv haft en grim oplevelse med min ene kat, han var skidt da vi kørte ud med ham om natten, han blev indlagt, og næste morgen havde de ringet da jeg lige var ude at rende, for at høre om de måtte tage et røntgenbillede, og da jeg ringede tilbage 3 minutter efter fik jeg at vide at min kat var død!!!!!
    og der gik da kun 3 dage, så lå der en regning i postkassen på 5800kr, og jeg fik hele 5 dage til at betale i, men ikke noget med at jeg kunne komme ud og få en forklaring på det hele, og få min kasse og hans hyggetæppe, øv, jeg er helt glad for at være kommet væk derfra og bo tæt på nogen der ikke kun tænker penge, nu har jeg også kun lagt 28.000kr derude igennem de sidste 5-6 år

• #9   4. aug 2009 Pyha Susan, det var en slem oplevelse smiley . Var det også Københavns Dyrehospital? Fik du så heller ikke din døde kat med hjem - eller tilbud om at hente ham i det mindste?
    Skammeligt at dyrlæger kan få sig til at give så dårlig behandling og service smiley

• #10   4. aug 2009 Jeg kan bestemt ikke anbefale kbh dyrehospital... Vil aldrig bruge det igen. Jeg fik intet af vide i 12 timer derfra, om hvordan Tazan havde det, selv om at jeg ringede 4 gange for at få noget af vide. Hun kunne ikke svare for hun vidste de ikke sagde hun, og intet nyt er jo godt nyt sagde hun bare...

• #11   4. aug 2009 Nu bor jeg selv på Roskilde kanten - det er rigtig mange år siden jeg har sat mine en på Roskilde Dyrklinik - det stoppede da dyrlægen kaldte min kat tæve. Det kan have ændret sig - det ved jeg ikke.

Jeg foretrækker at køre den anden vej til Skovlunde-Herlev - i alle de pr jeg er kommet der har både mine katte og jeg fået proffesionel og venlig behandling.

Himmelev Dyrklinik er god

Kommentér på:
Min stakkels gamle Tarzan.

Annonce