emma stadig syg. {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg tog som sagt til dyrelæge igår, med hende. Hun fri 2 sprøjter med pencilin, som bla skulle fjerne kvalmen så hun ikke kastede op, og så fik jeg nogle piller og noget flydene hun skulle have. Men i går aftes da hun skulle have hendes medicin kastede hun op lige inden, men hun fik dog medicin ned.. Her til morgen da min kæreste var stået op, så han at hun havde brækket sig på hans kontorstol, ved dog ikke om hun har brækkt sig andre steder. Men hun har lagt meget stille indtil videre i dag, men skulle jo give hende, hendes medicin, så tog jeg hende med ud i køkkenet, og jeg tændt så for vandhanen, da laura også var smuttet med, laura drak vand, og så gik emma hen og drak med, blev så glad for at e hun drak vand, havde nemlig ikke set om hun havde drukket noget, da hun heller ikke har spist i et par dage, men hun spiser stadig ingen ting. men bare det hun drak vand gjorde mig meget glad.
Jeg snakkede også med dyrlægen her til morges, og han sagde at jeg skulle holde øje med hende, og hvis hun ikke får det bedre indenfor de næste 2 dage skal hun indlægges.
Kærlig hilsen
- Kristina
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
God bedring med hende...
Naja
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
okt 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 20
emma stadig syg.