640 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

vægt killing vægt killing

hejsa.
sidste lørdag fandt jeg en lille hittemis.Jeg beholder ham,da han er en super dejlig killing.Jeg vil gætte på,at han var 7 uger da jeg fandt ham.Så nu er han 8 uger.
Jeg vejede ham igår og der vejede han 1295 gram.
Er det en passende vægt for en 8 uger gammel killing?Jeg har fået tid hos dyrlægen,så han kan blive tjekker.Men det er først på onsdag.Så jeg vil være sikker på,at han får,hvad han behøver....Jeg håber i vil svare mig*SS*

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vægt killing
  • #1   9. aug 2009 det er en rigtig fin vægt hvis han kun er 8 uger.

• #2   9. aug 2009 ja jeg vil også mene det er en meget fin vægt hvis han kun er 8 uger... mine killinger vejede 872 og 1099 gram da de var 7 uger i tirsdags.... Men ja, jeg syns bare du skal holde øje med om han vokser det han skal... og så ellers høre hvad dyrelægen har at sige....

• #3   10. aug 2009 Hej.
    Tak for jeres svar..Dem kunne jeg godt bruge.
    Jeg fik tid hos dyrlægen idag istedet.Og hun havde kun ros tilovers for Baby(som han nu hedder)
    Han er en lille killing,men han har en fin fin vægt.
    Fra lørdag morgen til søndag aften,havde han taget 25 gram på.

Jeg har sat en fremlysning op i div.forretninger her i byen...Men må nok indrømme,at jeg får det hårdt,hvis han bliver hentet:-(
    Jeg har tænkt mig,at lade den sidde en uge og hvis ikke jeg høre noget,så beholder jeg ham...(kryds fingre for,at jeg får lov til,at beholde ham*SS*

Kommentér på:
vægt killing

Annonce