Feliway-Virker det på sur kat? {{forumTopicSubject}}
Virker det Feliway på sur og meget speciel kat? Min maine coon Sally har altid været ekstremt speciel. Hun er meget bange af natur. hun kan ikke klare nye ting, så gemmer hun sig straks. Får vi gæster er hun væk med det samme og hun kommer ikke frem før de er ude af døren.
Hun er til tider sur på vores andre to maine coon piger, hvæser og knurrer af dem, men ikke i ekstrem grad. de kan sagtens enes.
Men engang imellem bliver hun bare rigtig sur.
Nu er Sille lige kommet hjem fra parring, og så er den helt gal. Sally er virkelig hidsig, de skal bare kigge på hende, så knurrer og hvæser hun, og hun har lappet Civic en på snuden bare fordi hun gik forbi hende.
Så nu har jeg været nede efter sådan en Feliway dims, for nu skal det altså prøves. men kan det virke på sådan en speciel kat? Er der nogen sandsynlighed for det?
Hun er ellers en glad kat når bare vi er os selv. så kommer hun tit op og ligger hos mig og putter, og spinder. Hun hader bare gæster og nye ting. Og så kan hun ikke altid enes med de andre 2 tøser.
Hvad er jeres erfaring med Feliway?
mvh Pia
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
okt 2008
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 281
Hun har været sådan siden hun var killing.
Jeg ved godt at hun er mere sur lige nu fordi Sille har været hjemmefra og lugter anderledes, det er tydeligt.
Men hun er altdi sådan mere sky og sur end de andre to, og det kunne være dejligt hvis det kunne være dejligt hvis det kunne hjælpe lidt på det.
mvh Pia
maj 2004
mvh Pia...
okt 2008
maj 2004
Vi vil rigtig gerne prøve at have killinger på dem alle 3 det er sådan set derfor de ikke er neutraliserede. men vi vil selvfølgelig hellere have glade katte.
okt 2008
Feliway-Virker det på sur kat?