En STOR tak til INGES kattehjem En STOR tak til INGES kattehjem
Har i 5 uger været plejemor til 2 hunkatte og deres fælles 4 killinger.Efter forgæves kontakt til både dyrenes beskyttelse, kattens værn, middelfart kommune og div. internatter, samt privatformidling var deres skæbne talt, hvis det ikke var for Inges kattehjælp, som gerne ville have dem, når de havde plads.
Så idag ringede de, at nu var der plads til dem :o)
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 26
Det er pænt af dem,at ringe til dig.
Desværre har min familie 2 gange oplevet,at hittemisser ikke kunne afleveres...Nok pga.af manglende plads...
Eller det vil sige,de ville godt tage kattene,hvis min søster ville betale 500,- pr kat,der skulle afleveres....Men da det ikke er hendes katte,kan jeg godt forstå,at hun ikke vil betale for dem.
Det gjaldt både Inges kattehjem,kattens værn og dyrenes beskyttelse
Jeg ved godt,at der måske er nogle mennesker,der ville udnytte internaterne.Men det er en skam,at det rammer de ærlige mennesker.
Jeg vil lige sige,at min søster har 4 katte og en hund i forvejen...
Det er lidt et dilemma for dem,der virkelig gerne vil hjælpe kattene videre
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 500
jan 2009
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 73
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 6 Svar: 12
Vi skal ha Inges kattehjem over alt i landet
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Det glæder mig, at IK kunne hjælpe kattene.
Af og til kan man jo blive helt nervøs ved tanken om at man skulle finde hjemløs kat, for hvad pokker gør man, hvis internatet ikke har plads?
Kattens Heaven **Kan godt se der er udgifter med sådan noget, mender kommer da oxo indtægter ind når de sælger en kat, plus tilbehør etc.**
Neutralisation er normalt med i prisen for katten, så selv om dyreinternater/kattehjem får rabat ved dyrlæger, så dækker det ikke udgifterne til neutralisation, foder mm. Dvs de ikke får indtægter ved at sælge kat, men er afhængige af medlemskontingeter, donationer og arv.
jun 2009
Følger: 33 Følgere: 15 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 150
Og Inge og de andre er bare fantastiske. Der er ikke noget de ikke vil hjælpe med. De forstår sgu at hjælpe. Og dem skal vi alle sammen virkelig være glade for at vi har, så ja. Thums up.
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 40 Svar: 166
jun 2009
Følger: 33 Følgere: 15 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 150
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 40 Svar: 166
jan 2009
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 73
Vil holde lidt øje med dem på hjemmesiden.
Held og Lykke i små.
En STOR tak til INGES kattehjem