2.774 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

En STOR tak til INGES kattehjem En STOR tak til INGES kattehjem

Har i 5 uger været plejemor til 2 hunkatte og deres fælles 4 killinger.Efter forgæves kontakt til både dyrenes beskyttelse, kattens værn, middelfart kommune og div. internatter, samt privatformidling var deres skæbne talt, hvis det ikke var for Inges kattehjælp, som gerne ville have dem, når de havde plads.

Så idag ringede de, at nu var der plads til dem :o)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En STOR tak til INGES kattehjem
  • #1   10. aug 2009 Hvor dejligt..
    Det er pænt af dem,at ringe til dig.
    Desværre har min familie 2 gange oplevet,at hittemisser ikke kunne afleveres...Nok pga.af manglende plads...
    Eller det vil sige,de ville godt tage kattene,hvis min søster ville betale 500,- pr kat,der skulle afleveres....Men da det ikke er hendes katte,kan jeg godt forstå,at hun ikke vil betale for dem.
    Det gjaldt både Inges kattehjem,kattens værn og dyrenes beskyttelse

Jeg ved godt,at der måske er nogle mennesker,der ville udnytte internaterne.Men det er en skam,at det rammer de ærlige mennesker.
    Jeg vil lige sige,at min søster har 4 katte og en hund i forvejen...
    Det er lidt et dilemma for dem,der virkelig gerne vil hjælpe kattene videre

• #2   10. aug 2009 Ja jeg synes også at de er fantastiske på Inges kattehjem.

• #3   10. aug 2009 Jeg skal ikke give noget for at aflevere dem, tilgengæld ville det have kostet 3500kr. hvis Middelfart Kommune skulle have taget sig af dem. Og kattens værn kunne kun tage dem efter ordre fra kommunen

• #4   10. aug 2009 Inges kattehjem er bare et fantastisk sted...!! Mine to "gamle" katte kommer fra Inges på Sjælland. Ville rigtig gerne starte Inges kattehjem heroppe i Nordjylland, kunne være godt for alle de mislinger der går rundt og har det skidt, eller som ikk har et sted at være. Alle de andre steder er da ok, men det er ikke KUN for kattens skyld. Kan godt se der er udgifter med sådan noget, mender kommer da oxo indtægter ind når de sælger en kat, plus tilbehør etc. ( hold da kæft hvor jeg snakker :D)
    Vi skal ha Inges kattehjem over alt i landet smiley

• #5   10. aug 2009
    Det glæder mig, at IK kunne hjælpe kattene. smiley
    Af og til kan man jo blive helt nervøs ved tanken om at man skulle finde hjemløs kat, for hvad pokker gør man, hvis internatet ikke har plads? smiley Det burde jo være sådan, at internaterne/kattehjemmene - i stedet for at blive besat af alle de killinger "folk" lige skulle prøve at have - til enhver tid havde plads til herreløse/ bortløbne katte.

Kattens Heaven **Kan godt se der er udgifter med sådan noget, mender kommer da oxo indtægter ind når de sælger en kat, plus tilbehør etc.**

Neutralisation er normalt med i prisen for katten, så selv om dyreinternater/kattehjem får rabat ved dyrlæger, så dækker det ikke udgifterne til neutralisation, foder mm. Dvs de ikke får indtægter ved at sælge kat, men er afhængige af medlemskontingeter, donationer og arv.

• #6   11. aug 2009 Jeg har haft arbejdet i 1 år på Inge's kattehjem.

Og Inge og de andre er bare fantastiske. Der er ikke noget de ikke vil hjælpe med. De forstår sgu at hjælpe. Og dem skal vi alle sammen virkelig være glade for at vi har, så ja. Thums up. smiley

• #7   11. aug 2009 Jeg tager TOTAL hatten af for både kattehjemmet og at du har taget et kuld til dig. Syns det er SÅ extrem flot gjort. Ved forresten om der er mulighed for at tage plejekatte til sig når man bor i jylland. har overvejet det flere gange. X)

• #8   11. aug 2009 Mandy kiggede på inges hjemmeside er det nærmest hjem i næstved når man bor i krsør eller er der flere der bare ikke er kommet på nettet endnu

• #9   11. aug 2009 Altså det ved jeg faktisk ikke, jeg arbejde i Glostrup, der hvor selve Inge. Kan faktisk ikke sige det. Undskyld. smiley

• #10   11. aug 2009 bare iorden smiley

• #11   11. aug 2009 Var ude og aflevere de små idag. Puha hvor var det hårdt, at sætte dem ind i buret, når de har boet i carporten og leget i hele haven. De 2 voksne hunkatte hyperventilerede og var meget stresset over at kører i bil og derefter blive sat ind i et bur. Heldigvis havde de meget travlt, så jeg fik god tid til at berolige dem og sige farvel. Må bare tænke på, at det er det allerbedste for dem og de er i de aller bedste hænder. Kneb lille tårer på vej hjem i bilen.

Vil holde lidt øje med dem på hjemmesiden.

Held og Lykke i små.

Kommentér på:
En STOR tak til INGES kattehjem

Annonce