{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.578 visninger | Oprettet:

Underernæring, vægt m.m {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Min kæreste har for nogle få dage siden fundet en lille killing, uden mor. Hvis vi ikke tog os af den ville den blive aflivet, og vi kunne selvfølgelig ikke sige nej.
Da han fandt var den en smule underernæret, men alligevel en udspilet mave? - hvad kan det skyldes? Vi fodre den nu reglmæssigt med korrekt foder, men synes stadig, at dens mave virker en smule udspilet.
Vi gætter på, at den er ca 4 uger gammel - så hvad bør den veje?? (Det er en almindelig britisk (engelsk) kort-håret) .. Den er ikke særlig gammel, så holder derfor øje med alt, hvad der kan være vejen. Hver aften vasker jeg ''snaks'', betændelse væk fra dens øjne, er det øjenbetændelse? (den har ikke problemer med at åbne sine øjne på nogle tidspunkter, f.eks. om morgenen, som katte ofte har ved øjenbetændelse).. Jeg sørger for at vaske killingen som man nu skal. Men jeg har også et spørgsmål, der lyder: om man skal vaske dem i ørerne. Nu har den meget beskidte ører, og ørevoks, skal man vaske det, eller er der andet man kan gøre?

Håber på nogle gode svar, og på forhånd tak for hjælpen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underernæring, vægt m.m
Kommentér på:
Underernæring, vægt m.m

Annonce