{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Full skim coating a room, painting entire appartment and more 205 kr.
  • Fjernelse og omfugning gulv i bruse niché 3.500 kr.
  • Afløb - stoppet i bad (ældre dybt beton afløb er mit gæt) 1.250 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Siemens iQ800 vaske/tørre maskine - formentlig skifte varmelegeme 1.300 kr.
  • Tv opsætning-montering 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måske - Måske ikke?
  • #1   11. jan Spændende. smiley

• #2   11. jan Jaeh.. men det blev heller ikke denne gang.
    Killingen er kommet i pleje, den var yngre end først antaget.
    Jeg forstår bare ikke hvorfor et internat ikke sælger Killinger til et liv indendøre.
    Fik at vide fra nærmeste internat, at de havde dygtige plejefamilier der vurderede dem som uegnede, men en Killing kan da sagtens vænnes til et indeliv selvom den er fundet ude.
    Jeg er da ikke helt uerfaren....

• #3   11. jan Øv. Du.må lede videre.

• #4   12. jan Forstår godt dit dilemma smiley både at tage stilling og så få at vide, at du ikke kan få den smiley jeg forstår ikke, at den ikke kan blive indekat, når den er så lille, den vender sig til det..
    Min ældste havde MCOer i mange år, som kun kom i egen have, da de ikke var der mere og de havde haft en del år uden katte, fik de 2 killinger, som var vokset op i en carport, de blev holdt inde helt til det næste forår, og de var meget i tvivl om de skulle være fri løbere, i dag er de ikke unge mere, og jo de kommer ud, men kun om dagen og når der er nogen hjemme, til at lukke dem ind og ud, de få gange de ikke er kommet når de bliver kaldt ind, er de endt ved dyrlægen, men skrammer og bid, den ene er altid tæt på deres hus, den anden går på opdagelse.
    Hvis du vil have en killing, så skal du nok få det, og jeg ved du giver den et godt hjem.

Kommentér på:
Måske - Måske ikke?

Annonce