211 visninger
|
Oprettet:
Måske - Måske ikke? {{forumTopicSubject}}
Tjah...
Jeg havde jo lagt tanken om en lille ny på hylden... meeen... nu har jeg hovedkulds forelsket mig i en dumpet killing....
Så nu er det afgørende om finderen har afleveret den til en anden eller om der tikker en besked ind på messenger...
F*** hvor det trækker i mig..
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 822 Katte: 17 Emner: 120 Svar: 7.467
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 394 Katte: 4 Emner: 197 Svar: 7.598
Killingen er kommet i pleje, den var yngre end først antaget.
Jeg forstår bare ikke hvorfor et internat ikke sælger Killinger til et liv indendøre.
Fik at vide fra nærmeste internat, at de havde dygtige plejefamilier der vurderede dem som uegnede, men en Killing kan da sagtens vænnes til et indeliv selvom den er fundet ude.
Jeg er da ikke helt uerfaren....
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 822 Katte: 17 Emner: 120 Svar: 7.467
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 69 Katte: 4 Emner: 76 Svar: 9.186
Min ældste havde MCOer i mange år, som kun kom i egen have, da de ikke var der mere og de havde haft en del år uden katte, fik de 2 killinger, som var vokset op i en carport, de blev holdt inde helt til det næste forår, og de var meget i tvivl om de skulle være fri løbere, i dag er de ikke unge mere, og jo de kommer ud, men kun om dagen og når der er nogen hjemme, til at lukke dem ind og ud, de få gange de ikke er kommet når de bliver kaldt ind, er de endt ved dyrlægen, men skrammer og bid, den ene er altid tæt på deres hus, den anden går på opdagelse.
Hvis du vil have en killing, så skal du nok få det, og jeg ved du giver den et godt hjem.
Måske - Måske ikke?