{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Tilbage igen? Måske {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer skønne mennesker herinde smiley

Længe siden jeg har været herinde overhovedet, men det seneste år er der sket så mange forskellige ting, også andet end corona, hvilket jeg personligt ikke har mærket så meget til smiley

Jeg blev gift sidste år, med min kæreste på vores 10 års dag, en helt utrolig god dag, som blev lige som jeg ville have det! smiley

Vi er i starten af 2021 også flyttet, så vi er gået fra en lejlighed på hvad der nok i alt svarede til 30-40 kvadrat meter, til en hus på 130 kvadrat meter, med en lille have og en overdækkede terrasse der nok til næste år skal laves om til en god blanding af katte voliere og hygge sted for os, hvilket jeg ser frem til smiley smiley

Ind flytningen gik fik nok for Nova, hun tog det bedre end jeg havde regnet med, når vi lige hopper over hun sad fast under vores fryser og køleskab det første døgn, vi troede hun bare gemte sig, men det viste sig hun sad fast og ikke selv kunne komme ud. Vi fik hende ud, hun var våd af tis på bagende, bette mis, men hun kom ud og har nu hele huset som hende domæne og jeg er ret sikker på hun elsker den ekstra plads det hele har givet smiley

Plus hun havde også lige kort en tur hvor hun slap fra os, og hun brugte 2-3 timer uden for, med mig ude og shoppe med min mor, og min mand der hjemme der gjorde alt for at få hende hjem igen. Novas start på livet i hus har været lidt hektisk, men vi er da kommet igennem det smiley

Inden for det næste halve år, sker der endnu en omvæltning for vores lille familie, vi venter os nemlig en lille pige til september. Vores første barn, og jeg glæder mig til at møde hende smiley

Hvis vi lige tager det tilbage til katten, så er Nova også begyndt at blive en ordentlig sofa kat, hun kommer nu op til os når vi sætter os i sofaen og finder et tæppe frem, det havde jeg aldrig troet om hende, den udvikling kan jeg altså godt lide, og så er det super hyggeligt når jeg, nu når jeg går hjemme(har sagt mit job op i Århus, da vi er flyttet til Rødding mod Sønderjylland, samtidig med jeg har genere af at være gravid), at hun kommer og hygger sig sammen med mig i sofaen til film hygge smiley

Generelt har denne flytning været lige det der skulle til, jeg har fået min lyst til at tage billeder tilbage, og min kreative side blomster lige så stille igen. Min lyst til billeder blev væk i takt med problemerne med Milo skete, havde ikke lyst til at tage billeder af ham med hans sår, og andre skavanker, og til sidst fordi lejligheden lignede lort og det ønskede jeg ikke folk skulle se. Så der kommer nok nogen nye billeder snart af skønne dejlige Nova.

I får lige et billede med på vejen af den nye sofa kat smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilbage igen? Måske
Kommentér på:
Tilbage igen? Måske

Annonce