Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den roligste katterace?!
  • #2   18. aug 2009 Ja, jeg vil jo sige Maine Coonen.

for den jeg har kommer med det samme vi sætter os. De er simpelthen overbevist om at vi ikke kan sidde uden at have dem på skødet.
    Tantor som lige er flyttet hoppede straks op på skødet af vores gæster, jeg må sige det gav mange sjove grin, da ikke alle jo er vant til 8kg kat.

• #3   18. aug 2009 Jeg tror ikke at det er én bestemt race der er den mest rolige, Jeg tror at det kommer an' på kattens personlighed og den måde man opdrager den på, Min kat er meget puttesyg og meget skød mis, Hun er en Huskat, Men min venindes huskat er næsten aldrig hjemme og gider ALDRIG at kæle når den er.... Men, hvis jeg nu skulle sige én skulle det nok være en perser

• #4   18. aug 2009 en hankastrat ragdoll
    godt nok har jeg en fertil her som man ikk må lukke døre for, gå på toilettet uden osv.
    er vist meget forskelligt, men vi havde besøg af fremmede der sku se racen for kort tid siden og vores hankat lå hos dem i armene på skift mens de var her.....

• #5   18. aug 2009 Jeg vil mene at det kommer an på opdragelsen - Mine killinger som jeg har været ved siden fødselen elsker at ligge og putte og tillader små børn at bære på dem ( både på den hårde og blide måde ) mens min missemor hvæser og løber, hvis bare man kigger forkert på hende hvis man tager hende op.

Men tror den roligeste race den den kat man helt selv har opdraget og passet (:

• #6   18. aug 2009 Vi har Maine Coon og huskat. Vore huskat er absolut ikke socialt anlagt, og ser os mest som dem der skal bringe ham med. Dog kan han til tider blive rigtig monster kælen, hvor han slet ikke er til at få ned af skødet igen! Vores Maine Coon er en rigtig putte gøj. Hun hopper gerne ned i skødet på en fra vindueskarmen, og det kan man bestemt godt mærke smiley

• #7   18. aug 2009 Perseren har ry for at være den mest rolige og blide kat. Det kan dog forekomme undtagelser, hos den enkelte kat smiley

• #8   18. aug 2009 Briten er også en meget rolig kat. Som voksen er den en stor bamse smiley

• #9   18. aug 2009 Jeg synes birmaen er dejlig rolig.. Men det er selvfølgeligt individuelt for hver kat alt efter personlighed - det gælder jo alle racer smiley

• #10   18. aug 2009 jeg har kun haft huskatte indtil videre, og han er nok noget af det mest divne og kælne jeg har mødt *g*

Jeg torr det handler meget om prægning fra katten er killing.. hvis den blvier snakket meget med, og man vænner den til at sidde hos en, vil den være stille og rolig og kælen som voksen smiley

• #11   18. aug 2009 altså vores lækre miko (mco) han bor på skødet af os.... og når vi skal sove så ligger han enten helt tæt op af min mand eller også ligger han sig oven på mig.. større kælepote findes vidst ikke....
    vores tiger (mco) elsker at blive gået rundt med som en lille baby og Toffe skal nok selv komme når han vil snakke... hvis vi går efter ham og vil ae ham, så gør han sig helt flad og prøver på at undvige.. men sidder jeg og laver lektier så kommer han og lægger sig ovenpå mine bøger og spinder helt vildt og vil snakkes med...
    det er nok lidt svært at stille nogle retningslinier op for hvilket kat der bedst egner som skøde kat.... hver kat uanset race har sin egen personlighed....
    og så tror jeg også det spiller en hel del ind hvordan de er blevet præget som killing.......

• #12   18. aug 2009 Exotic hvis man ikke bryder sig om perserens lange pels.
    >Samme stille og rolige sind, måske bare en smule mere "begavet" end sin langhårede racefælle :))
    Læs evt om vores Ramses under hans profil.

Kommentér på:
Den roligste katterace?!

Annonce