så har anton været til dyrelæge {{forumTopicSubject}}
jeg fik anton af en ung pige som ikke kunne beholde ham da hun var blevet alene. da vi ikke kunne finde ud til adressen blev vi enige om at mødes på den nærmeste tankstation. nåh men da de kom med ham i kassen så jeg ind på ham og tænkte "neej hvor er han stor og flot" men da vi kom hjem satte jeg kassenpå gulvet på badeværelset og anton kom hurtigt ud og der kunne jeg se han var dehydreret og undervægtig alle knogler og ben kunne mærkes og jeg havde fået en pose billigt tørkost med fra ejeren jeg hældte lidt i skålene og skrev så sammen med hende via mail om hvordan det gik med ham og det gik jo fint men så fortæller hun mig hun kun købte tørkost med fordi hun viste han skulle til at leve på det men at han faktisk havde levet af vådfoder det sidste år hos dem. så igår lagde jeg mærke til at han ikke rigtig tyggede ordenligt på sin mad. så kontaktede dyrelægen her til morgen og har lige været afsted med ham. han havde og betændelse i tandkødet så har fået noget pinicilin til ham han skal have i en uge. så nu er alt som det skal være og ellers er han sund og rask..
villie lige benytte det samme indlæg til at fortælle at anton har taget en hel del på i den tid jeg har haft ham så nu han ikke længere undervægtig se evt. hans profil med nye billeder samt hans fotoalbum som er før billeder
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 146 Svar: 939
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 146 Svar: 939
så har anton været til dyrelæge