{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Anton har tabt to tænder {{forumTopicSubject}}

jeg har søgt på det men kan ikke finde noget om det. Min anton er snart to år, han har lidt tandkødsbetændelse men dyrlægen har ikke synes det var noget det var så slemt at vi var nød til at gøre noget ved det, bare holde øje med det. Han kommer til kontrol en gang om året samtidlig med sin vaccination

Problemet er at i går opdagede jeg at to af hans fortænder ( de helt bittesmå) er væk! Nu er jeg bekymret for noget tandkødssygdom. skal jeg være det eller skifter han bare tænder?? Jeg ville ringe til dyrlægen men har lagt mærke til at han trives jo fint nok.

Ville bare høre om der er nogen herinde der ved noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anton har tabt to tænder
  • #1   30. jun 2010 De kan godt tabe fortænderne uden det er en sygdom, hvis de fx har været oppe at slås, eller lige fejl bedømt et spring eller de lige har haft for travlt med noget andet til at se hvad der var foran dem smiley

Men Madeleine har tabt en fortand, hun skal dog i morgen ha rykket 2 kindtænder ud, da der er kommet necklession i den ene, og den anden var på vej til at få det..

Hun skal nu årligt til røngten for at tjekke op på det..

Jeg tror ikek fortænderne og kindtænderne har noget med hinanden at gøre, det er nok mere bare et tilfælde, hun er en ret aktiv kat, og det er ikke altid hun lige har tid til at bedømme spring osv ordenligt smiley

• #2   30. jun 2010 Jeg har i flere år ikke haft problemer mine kattes tænder/tandkød. De får kaninører og kaninfødder og kaninhaler lige fra de er små. De leger med dem og ender med at æde dem. Siden jeg startede på dette, har selv min gamle kat på 13 fået bedre tandkød. Få en aftale med en kaninopdrætter eller bestil dem hos JEKAS.dk
    Jeg tænker osse at daggamle kyllinger og lignende kan gøre tricket.
    Jeg har aldrig selv været ude for at mine tabte de blivende tænder med mindre der var sygdom indvolveret

Kommentér på:
Anton har tabt to tænder

Annonce