683 visninger
|
Oprettet:
Brug for klare råd (ny kat) {{forumTopicSubject}}
Okay, jeg har længe leget med tanken om at få en misser mere..
Men det skal være en rigtig kælepotte, og ham jeg har nu er mere en legetosse ..
1. Vil en kælepotte og en legetosse kunne sammen?
2. Min nuværende er ca 1 år og har før haft en anden kat og bo sammen med. SKAL det være en killing jeg skal anskaffe mig, eller?
3. Min nuværende kat er en hankat (steriliseret).. Er det ligegyldigt om den kommende kat er HUN eller HAN ? eller vil 2 hanner fungere bedre end en hun og en han ?
Håber der er nogen der har nogle gode råd og svar.
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 54 Svar: 277
jeg har fået anbefalet at købe en lille killing, da der er større chance for at de så vil acceptere hinanden
mar 2009
jeg troede ikke at kønene havde noget at sige når de er steli/kastreret. men er det så bedst at jeg køber en hun, til min hunkat eller er det lige meget hva køn? hun er steliceret. for mig betyder det ikke noget hva køn killingen har
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 29 Svar: 224
Giorgio (min perser) ser oftet mine svigerforældres perser, og sjovt nok, selv om de ikke bor sammen er de glade for at se finden nu, det er jo bare en tilvænningssag
Held og lykke med den nye mis, hva end om det bliver en killing eller en voksen
mar 2009
ville det så være bedst for mig at købe en hunkilling, til min hunkat? jeg har ikke prøvet at sætte to katte sammen før, som ikke kender hinanden, så det er lidt nyt for mig.
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 106 Svar: 680
Men det er bare det, at jeg helst ville have en voksen kat, da den nok ikke er så legesyg som en killing, så ville faktisk allerhelst have en minimum 1 år gammel kat .. Ville det kunne fungere??
Men det vil sige, at det er bedre at få en hankat mere?
- jeg troede bare hankatte var mere teritoriale ??
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
mar 2009
da vi købte vores hunkat som killing var hun helt stille og rolig og ville bare ligge på min kærestes skød hele dagen og kæle. så tror ikke du skal tænke så meget på alderen, men når du vælger en kat, så tag den der virker mest rolig og nede på jorden, men stadig livsglad og ikke trist
Brug for klare råd (ny kat)