{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Fundet kat kørt ned {{forumTopicSubject}}

Pyha, så er man på vej hjem fra nogle venner, og ved en motorvejsafkørsel ser man et par katteøjne. Den er kørt ned.

Ud af bilen og konstatere den er død, tjekker øremærke og det er der- hjem og søge,jo jo den er registreret men ingen ejeroplysninger. Så ringe til Falck som ville tage sig af det.

Puha, den var stadig varm. Hvordan kan man bare køre videre?!

Håber ejerne får vished i nat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fundet kat kørt ned
  • #1   20. aug 2009 Rigtig godt du stoppede og gjorde hvad du kunne. Ja det er uforståeligt at folk bare kører videre, faktisk har man pligt til at stoppe og sikre sig dyret er dødt og i fald det ikke er ringe til Falck eller lignende.
    Til en anden gang husk på at en kat også kan være chippet, hvilket ikke kan konstateres med det blotte øje, men hos en dyrlæge.
    bedste hilsner Pia


  • #2   20. aug 2009 Puha... Godt du gjorde noget..

    En af vores naboer kom i går og fortalte, at der havde ligget en død kat foran vores hus tidligt om morgenen, men da vi stod op gjorde der ikke længere, og nu har jeg ringet land og rige rundt, for at finde ud af, om nogen har samlet min kat op og afleveret et sted. Det er simpelthen frygteligt, jeg ikke kan få noget at vide..


  • #3   20. aug 2009 Det gør mig ondt med din kat. Da vores forsvandt ringede jeg rundt til samtlige dyrlæger i omegen og gav en beskrivelse og til slut ringede jeg til falck på 70102030. De var meget hjælpsomme og kunne henvise mig til en dyrlæge der havde fået en kat ind. Det viste sig desværre at det var min og at de havde været nød til at aflive hende. Snøft.
    Men til alle jer der enten savner en kat eller har fundet en død/tilskadet kommet kat. Skynd jer at ringe til falck. De hjælper gratis nødstedte dyr.


  • #4   20. aug 2009 ja, kan godt huske nummeret


  • #5   20. aug 2009 HAr lige tjekket registeret igen og kan se den er mærket som død nu.

    Så har ejerne forhåbentlig fået besked, det var godt.


  • #6   20. aug 2009 Natasja, jeg har også forsøgt, dyrlæger, falck m.m. men ingen held smiley

  • #7   20. aug 2009 Så krydser jeg fingre for at du snart får noget at vide. Det er frygteligt at gå i det uvisse.

    Mange tanker herfra


  • #8   20. aug 2009 Pia P: Prøv at kontakte kommunen, nogle gange vil 'vejmænd' (eller hvad de nu hedder) fra kommunen også fjerne døde dyr på vejen.
    Uvisheden må være frygtelig, håber du får vished.
    mvh Pia


  • #9   20. aug 2009 Pia D, ja den er forfærdelig smiley Vi har haft hunde ude og lede i dag, og vi har snakket med renovationen også, de havde set den ligge der, men ikke fjernet den..
    Nu skal jeg have lavet sedler, og så håber jeg nogen kommer og fortæller, at de har fjernet ham.. Jeg håber virkelig ikke, han er såret og ligger derude et sted...


Kommentér på:
Fundet kat kørt ned

Annonce