{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
368 visninger | Oprettet:

Katte og planter? {{forumTopicSubject}}

Jeg har ikke fundet en løsning endnu, nogen der har?

Sagen er den at jeg har 2 dejlige drenge! Men den ene kan rigtig godt lide og grave i mine planter, det hjælper ikke og sætte planterne højt op, fordi den ene har lært og hoppe fra hylde til hylde og kan komme derop og gøre det han rigtig godt kan lide og grave!
MEN er der noget man ikke gøre så de ikke er så sjove og grave i?
det hjælper ikke og sige nej eller tage ham væk, fordi han hopper bare op når vi ligger og sover?
Er der nogen form for ting, duft som man kunne putte i planerne så han lader dem være? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• To træer skal beskæres 1.800 kr.
  • Samling af seng 700 kr.
  • Tilslutning af bruse blandingsbatteri 1.500 kr.
  • Lyskontakten i lejlighedsopgangen fungerer ikke 550 kr.
  • Beskæring 2.210 kr.
  • Opgravning og bortanskaffelse af jord 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte og planter?
  • *Berit *
    *Berit * Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 513 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 506
    #1   29. jan Jeg ville prøve med citron saft,fra citroner det kan de ikke lide her ??

• #2   29. jan vores første kat var rigtig slemt til det. vi havde en kæmpe stuebirk. Og selvom at hun havde fine bakker, ja så var den plante bare lige sagen, SÅ vi prøvede alt fra sten, kaffegrums, div limefrugter, flamminko, net mm. Intet hjalp. til sidst røg planten altså ud.
    efterfølgende har jeg haft flere men de går i det mindste bare efter mine krukker i løbegården. Hellere ikke dem har jeg fundet det gyldende trick til

jeg ville prøve med sten først. det skal være noget som forhindre den i at grave.
    dufte/lugte virker ikke. tro mig har prøvet alt, og de vænner sig bare til det
    desuden er det ikke sikkert at planterne kan tåle dt

• #3   30. jan Lanterner/ glaskasser kan beskytte mindre planter og også bruges til juledekorationer som så er katte sikre, det brugte jeg i mange år.
    Kik i genbrug, der kan du være heldig, at finde lanterner til fornuftige priser.

• #4   30. jan Ja. Vi har smidt planterne ud.

Kommentér på:
Katte og planter?

Annonce