svamp eller ? i pote {{forumTopicSubject}}
Hejsa. nu har jeg søgt rundt hvor jeg lige kunne komme i tanke men uden at kunne finde noget. Er der nogle af jer der har erfaring med en kattepote der kunne se ud som der er svamp eller noget i ? Stakkels gamle mis har ondt i poten og det kunne se ud som om der kunne være noget svamp eller lign. i den store pude i poten. hun er udelukkende ude mis, da hun bor ude på en gård. Ved ikke helt hvad man evt. kan bade den i eller smøre på, min erfaring går mest på noget større dyr (heste) når det kommer til sådanne ting, og har smurt poten med noget creme jeg har til hestene imod lign. problem hos heste ( altså noget ufarligt creme imod bakterier ) men er der ingen her der har et godt råd ? Pft.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 2
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Hun skal nok selv holde det rent, og det bedste ville nok være, at hun kunne få noget smertestillende (kun, hvis hun halter), men endelig ikke noget, beregnet til mennesker.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Skal den kun leve af de mus, den fanger, bruger den ikke unødige ressourcer på at fange flere, end den kan spise.
Fortæl ham også, at han - hvis han fodrer og passer kattene - kan trække udgifter til fodes fra i skat. Det plejer at fremme forståelsen :-))
Se her: (link fjernet)
Et dyrlægebesøg kunne også være hans tak til den gamle kat for alle de mus, hun har fanget i årenes løb
PS: Jeg nævnte tidligere smertestillende medicin og vil anbefale flydende Metacam. Det er forsvindende lidt, den skal have, og det gives i en engangssprøjte i munden.
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 2
svamp eller ? i pote