{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Nu bliver vi snart 3:) {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg får vores lille nye Hellig Birma killing hjem på mandag:) - Og i den forbindelse vil jeg spørge jer herinde, om i har nogle gode råd i forbindelse med at få sin killing hjem? Har self. læst alt det jeg kunne, men vil gerne have at hun skal få den bedst mulige oplevelse med at komme til hendes nye hjem, så kan jo aldrig skade at spørge lidt ekstra til råds:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu bliver vi snart 3:)
  • #1   5. sep 2009 Nu ved jeg ikke hvordan jeres boligudlejer er med husdyr..

Men jeg vil da anbefale at du anskaffer dig en mere.. For katte har det bedst med at være to.. Et menneske kan aldrig erstatte en anden kats ørevask, legen og nussen og hvad de ellers finder på..

• #2   5. sep 2009 Hun kommer ikke til at være "helt alene". Min nabo´s kat er efterhånden blevet en delekat - den er ligså meget hos os, som hos min nabo. Så Maui skal self. introducceres til hende, og de kommer til at gå en del op af hinanden:) Men vi ser på hvordan det går, hvis jeg kan mærke på hende at hun søger yderligere selskab, så vil jeg bestemt overveje at finde en ekstra legekammerat til hende:)

• #3   5. sep 2009 Det er bare super..Det, at hun har mulighed for at søge hen til anden kat, er godt.. Og godt du vil give hende en kammerat hvis naboens kat ikke er nok smiley

Kommentér på:
Nu bliver vi snart 3:)

Annonce