{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Killing ulykkelig, gammel kat sur.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa KG..
Jeg fik jo min nye killing hjem igår og hun det var første nat hun skulle være her.. den kat vi har i forvejen, havde ikke accepteret hende og har stadig ikke.. Lille Malou skulle så sove selv i nat og jeg legede hende godt træt igår, inden sengetid + jeg tændte musikken.. Men det blev desværre ikke til meget søvn i nat.. 4 timer, for lille Malou var så ked af det.. Havde lavet en åbning ved døren, så hun kunne hilse på Sheva. Vil så høre, hvad jeg skal gøre i nat?? skal de begge have lov at sove inde ved os, eller hvordan gør man det bedst?? Jeg kunne jo også sove i stuen, men så skal kattebakken + foder jo flyttes derind, bliver Malou så ikke forvirret??
Håber i kan hjælpe, da jeg ikke kan holde til, at Malou er så ked af det..
Mvh. Stine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing ulykkelig, gammel kat sur..
  • #1   6. sep 2009 Det kan tage LANG tid før den gamle kat acceptere den nye smiley

    Jeg ville lade dem begge sove hos jer hvis de vil smiley De skal nok finde ud af det, når de lige har set hinanden odenlig af smiley

    Jeg har lige fået en killing idag, og min den "gamle" demonstrere med at blive inde i spisestuen *g* Når han så bevæger sig herind knurrer han lidt af killingen og så går han igen smiley


  • #3   6. sep 2009 Vi fik tre killinger mere for 9 dage siden og vi har en stor killing i forvejen som først for få dage siden helt er holdt op med at hvæse af killinger og nu leger med dem. Og så har vi en 11 årig kat, som stadig hvæser af dem, men han kan sagtens være i stue med dem og jeg tror det er et spørgsmål om tid, før han også kan hygge sig med dem, såvel som han kan hygge sig med vores store killing. Da vi fik vores store killing, gik der 12 til 14 dage og så lå de ved siden af hinanden og puttede. Så der kan såmænd godt gå lidt tid :o)

Kommentér på:
Killing ulykkelig, gammel kat sur..

Annonce