Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aloe Vera hjælp
  • #1   24. sep 2009 Hvad skulle det gøre godt for?

Hvad kan bruges er Traumeel - det er smertestillende.

Hold øje med interessen for såret ikke er for stort - den kan gå meget hurtigt med at tugen "åbner" op til de indre dele

• #2   24. sep 2009 Det var bare til at hjælpe med at hele hurtigere... Puha hun har fået krave på da hun gerne vil ned og slikke engang imellen, men den kan hun bestemt ikke lide. hun er godt nok sur på den

• #3   25. sep 2009 Det er normalt slet ikke nødvendigt at give krave på,ingen af mine hunkatte har nogensinde haft det.
    Hvis det ellers er syet ordenrligt,så sker der intet ved at hun kortvarigt slikker det.
    Det er normalt meget mere stressende at få en krave på end at de er nysyet....

• #4   25. sep 2009 <b>SØRG FOR AT HAVE KRAVE PÅ !!!!!</b>

Da mine missere blev neutraliseret, fik den ene af kattene kraven af ( uheldigvis imens jeg ikke var hjemme ) , ( tre dage efter opereration ) og såret sprang op. Indvolde osv var røget ud og hun skulle opereres hurtigt. Selv dyrelægen sagde det var utrolig heldigt at hun havde overlevet. Så sørg for at have krave på. Ellers kan det være en dyr nautralisering. ( Mine er hunkatte. )

Held go lykke (:

• #5   25. sep 2009 Jeg er også ret hysterisk med der ikke kan kommes til såret. Og tro mig det ER lavet ordentligt. Man skal kun prøve det en gang - så er man yderst forsigtig

Jg bruger en bodystocking lavet af en microfiberknæstrømpe - den er meget dum i to timer - så er det ovre

Sørg for katten får det udleverede smertestillende. Gør det ondt er de meget interesseret i såret

• #6   26. sep 2009 Lis: har du en opskrift på sådan en bodystocking??? smiley

Kommentér på:
Aloe Vera hjælp

Annonce