{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Silja R
Silja R
Tilmeldt:
25. sep 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Urenlig killing... HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley
Jeg har i fredags adopteret to killinger på 11 uger, en dreng og en pige, de er søskende, fra et kattehjem og de er fantastisk dejlige: )
De spiser og drikker godt og leger meget med hinanden og de har begge fra dag et brugt både kradsetræ, madskål og kattebakke. Hun killingen er mere sky end han er og kan godt finde på at små nappe i fingre. Jeg har fået at vide at det er fordi hun bare er en lille smule mere reserveret end ham.

Nå men mit STORE PROBLEM er at jeg igår sad i sofaen med dyne på og hyggede og så hopper hun op ved mine fødder og ligger så en lille lort!!!
Senere på aftenen tissede hun så igen på en anden dyne og her til morgen tissede hun i sofaen uden at der lå en dyne...

Hjælp mig i venlige mennesker, ved ikke hvad jeg ska gøre for vil ikke af med hende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urenlig killing... HJÆLP
  • #1   25. sep 2009 hvor mange bakker har du?
    killinger har det bedst hvis de har en bakke i hvert rum, da de ikke kan holde sig særligt længe...
    det ville være en god ide at indføre faste bakke tider. ca hver 3. time tager du killingerne og sætter på bakken, hvis de går, tager du dem igen og sætter på bakken igen. så de kan blive husket på at de skal bruge bakke og mærke efter om de nu skal...det ville også være en god ide at gøre det om natten så du slipper for en våd tis dyne om morgnen...



  • #2   25. sep 2009 Stil en kattebakke i hver rum killingen er.

    Og når den sætter sig til rette til at lave en afføring, så løfter du killingen over i bakken, istedet for at sidde og lade den blive færdig.

    Og så fordtår jeg ikke hvorfor i ikke lige ventede den ekstra uge til killingen var 12 uger til at få dem hjem.


  • Silja R
    Silja R Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   25. sep 2009 Først tak for jeres svar.
    De er kun i stuen, gangen og badeværelset og der er en bakke i hvert rum.
    Tænker lidt om det måske er fordi hun er lidt nervøs og har hørt om noget der hedder Feliway, har i nogen erfaring med det?

    Jeg ventede ikke fordi at de har været moderløse på kattehjemmet siden de var 3 uger og har været i pleje familie.


  • #4   25. sep 2009 Nej, jeg har ikke behøvet at skulle bruge stoffer til mine katte.

    Selvom de ingen mor har, har de brug for alle sine søskende til de er 12 uger, det gør killingerne stærkere (psykisk)


  • Silja R
    Silja R Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   25. sep 2009 De to katte jeg har kommer ud af et kuld på fire, to sort/hvide og to grå.
    De to sort/hvide kan sammen og de to grå kan sammen og de blev kun solgt i par. Egentlig ville jeg kun ha haft en, men jeg kunne ikke bære at skulle skille dem ad. Netop af samme grund du skriver.

    Jeg fik af vide at de var blevet skilt ad i par fordi de to grå hunner havde været meget efter den sort/hvide hun.


Kommentér på:
Urenlig killing... HJÆLP

Annonce