{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Mads L
Mads L
Tilmeldt:
1. okt 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

GODE nyheder.. Yemana {{forumTopicSubject}}

Så er vi hjemvendt fra dyrlæge... Han vuderede Yemana til at være en sund og rask , men lille Ragdoll pige på ca. 3 år. Defekten på hendes venstre forben ER medfødt, så der har avler heldigvis ikke løjet og det er overhovedet ikke noget Yemana lider under *S* Ang. fodder stand, så syntes han at hun var rigtig fin, taget i betragtning af at hun lige har haft killinger. Så åbentbart ikke så alarmerende som jeg syntes. Hun skal ikke tage mere end ca. ½ kg på mente han (da hun er lille af bygning). Dog tror jeg gerne jeg vil have hun tager i alt fald 1 kg på. Hun skal ikke være så mager efter min mening ;0) Hjerte og lunger alt okey. Tænder mund og slimhinder, alt okey. Hendes øjne og næse har løbet lidt de sidste dage, så derfor er hun nu på en pencelin kur for en sikkerheds skyld, som tager HVIS der skulle være en lille infiktion. Så blev hun vacc. og fik ormekur. Så alt i alt en rask lille mis, der bare lige skal komme sig ovenpå sit sidste kuld. *S*

Så nu tror jeg at jeg vil glemme ALT om hvor hun oprindeligt kommer fra og så bare nyde at tingene ikke stod så slemt til som forventet/frygtet :0)

Dog skal det siges at jeg stadig ikke syntes at forholdene hos sælger var helt optimale, men man kan jo ikke blande sig i hvor tit folk gør rent. Jeg er bare glad for at jeg tog Yemana med, så hun er hvor der er tid til at passe og pleje hendes ydre også (for hun var helt sikkert elsket der hvor hun var før.) Tak for jeres svar og info allesammen.

K.h Kiddie som ikke orker mere drama nu..hihi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GODE nyheder.. Yemana
Kommentér på:
GODE nyheder.. Yemana

Annonce