{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

Døv pivende sulten kat. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Jeg har en fantastisk dejlig døv Maine Coon, som har pevet meget siden vi fik ham. Det stoppede dog da vi en anden killing han kunne lege med. Nu piver han kun når vi går og når han er sulten - og det er han konstant!

Har i nogle idéer til hvad vi skal gøre ved hans sult - for de får begge to det mad de skal have - vi blander det sammen - men hver gang han er sulten så piver han, og det er højt for han er jo døv og kan ikke høre det.

Har i et forslag til noget mad vi kan give ham, som ikke får ham til at blive så sulten? Vi vil jo helst ikke have han bliver en stor fed kat smiley

Han får Royal Canin - tørfoder x 2 dgl og en dåse vådfoder dgl - det samme får den anden kat. Vi undre os bare over hvorfor han hele tiden er sulten!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Døv pivende sulten kat.
  • #2   3. okt 2009 Er bare bange for de så overæder helt vildt.. Han er en rimelig stor kat, men ikke overvægtig (syntes jeg) bare stor. Hm.. Men han skal jo også blive meget stor..

  • #4   3. okt 2009 Han er 10 mdr og kastreret og på Royal Canin sterilised foder, som ikke skulle skade den anden killing på 7 mdr som ikke er steriliseret.. Men den anden får killingefoder - så skal det hele være en blanding af killing og voksen foder eller skal man blande killingefoder i et par gange om dagen? Tænker bare at han tager vel rimelig voldsomt på af killingefoder hvis der er mere end anbefalet daglig dosis der er blandet i? Hm.. Er lost smiley

  • #5   3. okt 2009 Nu spørger jeg så hvad du mener med ad libitum? Hehe...

  • #7   3. okt 2009 Han tager rigelig på, så er ikke bange for at han ikke tager på - og dyrlægen sagde at han ikke skal have killingefoder efter han blev kastreret - men han får alligevel når den anden nu får smiley

    Men jeg vil da prøve at sætte mad frem hele tiden.
    Tak for hjælpen smiley


  • #9   4. okt 2009 Hej
    Katte er utroligt gode til selv at styrer det med maden. han spiser nok meget i starten men så går det over


  • #10   4. okt 2009 her har vi os altid mad til at stå fremme og fylder op når der ikke er meget tilbage, skal lige siges de har 4 forskellige str skåle med mad rundt omkringe smiley
    Og de spiser hvad de har lyst til, men ja som de andre skriver så vil de spise meget indtil de finder ud af at maden er der altid smiley


  • #11   4. okt 2009 vores 3 katte har også ALTID mad de bare lige kan gå til...det styrer de fint

  • #12   4. okt 2009 Jeg har ikek foder fremme til in hankat hele tidne, han kan ikke selv styrer det, og han er ikke en pivende kat

Kommentér på:
Døv pivende sulten kat.

Annonce