686 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

gives væk gives væk

ved nok godt det ikke skulle vare her men i market men vi har fået besøg af en lille sort hun mis som nok er løbet hjemme fra eller nogle har sat hende af her.... og vi har 2 ander katte som ikke kan enes med den med sikkerhed.. og ja her kommer det om der ikke skulle vare en den står og mangler en lille mis på godt 4 måneder vil jeg skyde den til og vare.. den har ikke spist i et stykke tid men vi foder den da det jo er syndt så mad får den men lidt tynd i det i nu...

har set om der evt skulle vare en her fra der mangler den med uden held den er ikke øremærket eller noget andet i den stil meget kæledne kat..

håber der er en der har lyst til og evt tage sig af den. da vi ikke selv kan...

er fra sydsjælland nær vordingborg kan evt fanges på en sms eller et opkald på 28151388

da jeg ikke sider her inde så meget

Mvh Dennis

hjælp en stakkels mis

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gives væk
  • #1   3. okt 2009 af hva man kan mærke så nej men ikke tjekket men vil ikke tror den lille mis har chip. det svære..

• #2   4. okt 2009 tjoo men det plejer jo godt nok og kunne mærkes med det samme når de har chip.. kan gøres fra mandag af... da jeg ikke er hjemme

men har sat sedler op og spurtg rundt omkring bor på landet og det ikke de vilde der savner en kat her... det svære...

• #3   4. okt 2009 ja oki det har man jo hørt om før.. men kan bare ikke have den da de ander 2 katte kan gå efter den og det svære og holde 2 ude katte inde fordi der er en ude i gåren også vis du forstår og det katte hjem på falster ville ikke tage telefonen

• #4   4. okt 2009 nej igår kolkken 22 tiden.. og har varet på job hele dagen

• #5   4. okt 2009 klokken

• #6   4. okt 2009 har fået de gamle til og smide op i forgårs da de så hende førstegang til jeg fandt ud af det... skulle jeg da lige have skrevet før--- sorry men det er sent

• #7   4. okt 2009 tak de link var alle tiders..

nek kan godt forstå hva du mene man det sku syndt for minne ander 2 katte også kan ikke lukke dem ud for så går de på den lille killing og hende kan jeg ikke tage ind da de ander vil bemærke det med det samme og katte har det jo med dem der kom først bestemmer.. og vis der evt kommer ny kat til kan de finde på og stikke af og har jeg heller ikke lyst til og har jo også medfølse med den lille mis... så det er lidt et dilema og stå i.. stod det til mig selv havde jeg beholdt den men muligheden er der bare ikke er sikker på vis der er nogle der har mistet deres kat og savner dem her i nærheden eller inde for 10 km havde evt set en sedl oppe eller kigget efter sådan en efterlysning man nu smider op i hvert supermarket....

man tak for hjælp må se hva jeg kan prøve og gøre uden for meget forkert vis du forstår

Mvh

• #8   4. okt 2009 den er helt sort den var kommet ind i vores gård.. kan ikke tage hende ind da de ander 2 katte så hende begyndte den ene og flå efter den men var hurtig til og tage den væk badeærelse går ikke

• #9   4. okt 2009 Lilje - jeg forstår godt hvis dennis ikke vil have den ind - hvad hvis den er syg ?
    Vi har utroligt mange herreløse katte her hvor jeg bor, nogle er blevet kørt til dyrlægen og bliver aflivet, andre på internat - min mor har også taget en ...
    Hvis folk vil finde en kat, så må de jo ringe til det lokale internat - så dennis, kan du ikke smide dem på internat ?
    Lilje - en killing på ca 4 måneder, den er da så typisk en overskuds killing som folk har smidt ud ..... Jeg tror ikk den er blevet væk, nok nærmere smidt væk...

• #10   4. okt 2009 Jeg undrer mig meget , for når folk søger råd , kommer der mere kritik end råd og vejledning øv :o(

Du kan forhøre dig hos din dyrlæge eller tage kontakt til Inges Kattehjem i Næstved , Dyrenes Beskyttelse i Fuglebjerg eller det der ligger på Falster .

Flot at du spørg og at du bekymrere dig om det lille pus ;o)

• #11   4. okt 2009 Lilje * : Jeg tænker ikke på dig eller nogen anden specielt , syntes "bare" det er sådan generelt herinde .

Og ja , jeg ville da også blive ked af det , hvis det var min killing , men nu er det ikke alle der bare kan ta en fremmed kat/killing ind og derfor søges der om råd eller et nyt hjem , for det er ikke det bedste vejr disse dage kun at kunne bo ude .

• #12   4. okt 2009 Dennis held og lykke men pas på den lille mis indtil da.

• #13   4. okt 2009 Dennis....det da SUPER det du allerede har gjort...hatten af for dèt...jeg tog altså heller ik bare lige andre katte ind her...i guder hvor de gamle ville Stresse....håber du finder en løsning...held og lykke til

Kommentér på:
gives væk

Annonce