gives væk gives væk
ved nok godt det ikke skulle vare her men i market men vi har fået besøg af en lille sort hun mis som nok er løbet hjemme fra eller nogle har sat hende af her.... og vi har 2 ander katte som ikke kan enes med den med sikkerhed.. og ja her kommer det om der ikke skulle vare en den står og mangler en lille mis på godt 4 måneder vil jeg skyde den til og vare.. den har ikke spist i et stykke tid men vi foder den da det jo er syndt så mad får den men lidt tynd i det i nu...
har set om der evt skulle vare en her fra der mangler den med uden held den er ikke øremærket eller noget andet i den stil meget kæledne kat..
håber der er en der har lyst til og evt tage sig af den. da vi ikke selv kan...
er fra sydsjælland nær vordingborg kan evt fanges på en sms eller et opkald på 28151388
da jeg ikke sider her inde så meget
Mvh Dennis
hjælp en stakkels mis
jun 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 15
jun 2008
men har sat sedler op og spurtg rundt omkring bor på landet og det ikke de vilde der savner en kat her... det svære...
jun 2008
jun 2008
jun 2008
jun 2008
jun 2008
nek kan godt forstå hva du mene man det sku syndt for minne ander 2 katte også kan ikke lukke dem ud for så går de på den lille killing og hende kan jeg ikke tage ind da de ander vil bemærke det med det samme og katte har det jo med dem der kom først bestemmer.. og vis der evt kommer ny kat til kan de finde på og stikke af og har jeg heller ikke lyst til og har jo også medfølse med den lille mis... så det er lidt et dilema og stå i.. stod det til mig selv havde jeg beholdt den men muligheden er der bare ikke er sikker på vis der er nogle der har mistet deres kat og savner dem her i nærheden eller inde for 10 km havde evt set en sedl oppe eller kigget efter sådan en efterlysning man nu smider op i hvert supermarket....
man tak for hjælp må se hva jeg kan prøve og gøre uden for meget forkert vis du forstår
Mvh
jun 2008
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
Vi har utroligt mange herreløse katte her hvor jeg bor, nogle er blevet kørt til dyrlægen og bliver aflivet, andre på internat - min mor har også taget en ...
Hvis folk vil finde en kat, så må de jo ringe til det lokale internat - så dennis, kan du ikke smide dem på internat ?
Lilje - en killing på ca 4 måneder, den er da så typisk en overskuds killing som folk har smidt ud ..... Jeg tror ikk den er blevet væk, nok nærmere smidt væk...
jun 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 1 Emner: 36 Svar: 453
Du kan forhøre dig hos din dyrlæge eller tage kontakt til Inges Kattehjem i Næstved , Dyrenes Beskyttelse i Fuglebjerg eller det der ligger på Falster .
Flot at du spørg og at du bekymrere dig om det lille pus ;o)
jun 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 1 Emner: 36 Svar: 453
Og ja , jeg ville da også blive ked af det , hvis det var min killing , men nu er det ikke alle der bare kan ta en fremmed kat/killing ind og derfor søges der om råd eller et nyt hjem , for det er ikke det bedste vejr disse dage kun at kunne bo ude .
sep 2009
Følger: 3 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 47
feb 2009
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 1.389
gives væk