491 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

adoptiv forældre søges.. adoptiv forældre søges..

hej..
jeg har fået et kæmpe problem det sidste halve år har jeg gået og spist allergi piller hver morgen for at kunne være i min lejlighed, og i sidste uge var jeg så til lægen og få en allergi test der viste at jeg har udviklet allergi over for mine katte:-( det havde jeg jo desværre på fornemmelsen.. nu står jeg og skal af med dem, og har forhørt mig hos alle jeg kender og ingen kan hjælpe.. jeg har ringet til internatter osv men de er overbooket og har egentlig heller ikke lyst til at aflevere dem sådan et sted.. Ønsker et nyt og trygt hjem til dem.. Er her nogle der kan hjælpe eller kender nogen der kan? lidt om kattene: 2 søskende på 3år, han stor rød og kastreret, hun lille sølv/grå og ikke steriliseret.. de er begge rigtig søde og meget selvskabelige, og bestemt ikke menneske sky:) de er begge renlige og har været indekatte indtil videre.. jeg har fået dem af en dame som havde fundet dem som killinger i hendes lade så kender ikke race og præcis fødselsdag.. håber at høre fra nogen som måske kan hjælpe på en eller anden måde:) på forhånd tak..
Hilsen Nathalie

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  adoptiv forældre søges..
Kommentér på:
adoptiv forældre søges..

Annonce