gode ideer til at lukke katten ud?? gode ideer til at lukke katten ud??
hej ..
Nu er tiden kommet til at vores hankat skal kastreres og øremærkes, og derfor var det egentlig meningen at han skulle begynde at være udekat ..
Men nu har jeg gået lidt og tænkt over det, og selvom mit princip altid har været at katte skulle have lov at komme ud, er jeg nu kommet i tvivl om han skal det .. Vi har nemlig en meget befærdet hovedvej lige i baghaven, og jeg er virkelig bange for at han render derud med det samme og bliver kørt det ...
Så derfor vil jeg høre om nogen af jer har nogle gode ideer til hvordan man kan lukke katten lidt ud hver dag..
Kan man fx lave en snor, så den kan gå lidt frit rundt i haven ? .. eller kan det være farligt, hvis han klatre op ? ..
Har i nogle gode idder ?
sep 2009
Følger: 3 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 47
jun 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 98
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 6 Emner: 89 Svar: 491
Thums up fordi du ikke bare lukker din kat ud.. :0)
jun 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 98
Men tror jeg vil lave sådan et fint voliere til ham ... Det skal vel bare indeholde en masse ting han kan klatre i og lege med osv... Vi kan desværre bare ikke gøre så han selv kan gå derud når det passer ham ... men så må vi jo sætte ham derud nogle gange om dagen
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 6 Emner: 89 Svar: 491
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Prøv at søge på "løbegård", "indhegning" "voliere" i fotoalbums - der er mange flotte løsninger
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Kan I ikke lave indhegning i forbindelse med havedøren? Overvej det!
Jeg synes det er helt uundværligt at kunne have havedøren til at stå åben om sommeren - og så er det desuden til kattenes store fornøjelse
Hvis det er helt umuligt, så lav det i hvert fald i forb. med et vindue.(Det vil være røvsygt med en løbegård katten skal bæres ud i).
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Mangler du inspiration så meld dig ind i gruppen "Os med kattegård" *S*
http://www.kattegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=905
gode ideer til at lukke katten ud??