593 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Pia S
Pia S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Brug for nogle råd Brug for nogle råd

Jeg arbejder på Lyngby Dyrehospital og fik for to uger siden indleveret en lille killing på omkring 3 uger som jeg siden har taget mig ag (og beholder naturligvis).

Jeg har en kat på 4 år, en hun steriliseret. Hun nærmer Julius (den lille killing) stille og roligt som man nu kan forvente. Jeg begynder bare at spekulere på om jeg skal skaffe mig en killing til der er lidt ældre og måske kan lære Julius nogle af de ting som han skulle have lært fra moderen, men nu har mistet fordi den er moderløs.
Julius er 5 uger nu, hvis jeg skal skaffe mig en killing til hvor gammel skal den i så fald være? skal jo ikke være for stor men heller ikke på hans alder?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brug for nogle råd
  • Pia S
    Pia S Tilmeldt:
    sep 2004

#1   17. sep 2004 Julius og min gamle kat kommer snart herind - skal lige have scannet billederne smiley

• #2   17. sep 2004 Da jeg fik Sofie var Fedtemis gnaven og fornærmet og de hvæste a hinanden( det gør de stadig, men ikke så meget)
    Men ja jeg syntes det er en god ide og at anskaffe en Lille legeven og samtidig en der lærer ham noget en på et par år... Men jeg ved ikke så meget om sådan noget.
    Men held og lukke me d.. smiley

• Pia S
    Pia S Tilmeldt:
    sep 2004

#3   17. sep 2004 May-britt N hvis jeg finder en legekammerart bliver det selvfølgelig fra kattens værn eller inges kattehjem smiley

Desuden er det nu Julius har behovet for en legekammerart, vil ikke lade det vente forlænge (altså vente med at se om den gamle kan tage Julius til sig) - skal ikke gå ud over hans behov og adfærd.

• Pia S
    Pia S Tilmeldt:
    sep 2004

#4   19. sep 2004 Hej May-britt N

Jeg har lige været ude på et internat i rødovre og hente en killing på 16 uger. En 3-farvet hunkat. Det går virkelig godt med de to. Den lille bulderbasse til Julius begyndte at vise sig overfor hunkatten (vi har ikke helt bestemt et navn endnu) - men hun satte ham på plads og nu - nogle timer efter - leger de bare.

Misser, min gamle kat, blev bange da hun så TO katte komme ud fra badeværelset - men nu er der hvertfald ikke pres på, at hun skal tage Julius til sig (eller nu også den anden) så nu giver jeg det bare tid. Om det så tager 4 mdr skal det nok gå smiley

Kommentér på:
Brug for nogle råd

Annonce