{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Betty S
Betty S
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122

hvilket grus til killinger? {{forumTopicSubject}}

Hej, hvilket grus vil i anbefale til helt små killinger, jeg ved det ikk må være klumpende. Herhjemme bruger vi det der hvide krystal noget til dem - er bare ved at være godt træt af det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilket grus til killinger?
  • #1   15. okt 2009 Må jeg spørge hvorfor du er træt af det grus ? (: ( 0g så følger jeg lige med samtidig ) SMIL

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
    #2   15. okt 2009 Hehe ja det er "over alt" i forhold til alm. grus.. jeg synes det flyver rundt og triller afsted. Så jeg har det i hele huset.. Det er som om at det kan "flyve" længere pga at det ikke vejer så meget, som alm. grus.. det er lidt svært at forklare. Men jeg kan jo ikke bruge lukkede bakker til de helt små basser..

Fordelen ved det hvide grus er så at det ikke vejer så meget smiley

• #4   15. okt 2009 Da jeg havde små mislinger købte vi bare den store 40 liters sæk i Bilka.. Tror den kostede 60-70 kr ?

Mærket hedder MISSES

• #5   15. okt 2009 Vi bruger bare det billige fra bilka... kan ik lige huske mærket, men det er det der koster omkring 30 kr...

• #7   15. okt 2009 når vores små begynder at gå i bakken, bruger jeg Fakta's "klumpende" grus - en sæk til 25,- tror jeg det er.

Den er meget lidt klumpende og mine killinger æder ikke meget af det grus, når de går i gang. Når de så har brugt det i nogle dage op mod et par uger, og ikke æder mere af det, så blandet jeg ca halv Golden Grey master i - og så har de det et par dage og vender sig til det. Så hælder jeg ren golden grey master i, og det er ca når de er 5 uger gamle

uanset grusprodukt/sand, så skal vi lige holde øje med afføringen, så der ikke kommer for hård afføring.

Hilsen Heidi

Kommentér på:
hvilket grus til killinger?

Annonce