{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Hvordan lære man 2 voksende katte -> {{forumTopicSubject}}

Hej...

Som overskriften diger så ahr jeg et spørgsmål...

Min kæreste og jeg er flyttet sammen og har hver en kat.
Hans kat er en stor voksen hankat på 9 år.. meget stille og rolig kat.
Min er en hunkat på 3 år (seriliseret) men hun væser hele tiden af den hannen.... De slogs dog ikke.
Hvordan får vi lært dem at gå sammen..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan lære man 2 voksende katte ->
  • #1   19. okt 2009 det kan godt tage lidt tid før de overhovedet vænner sig til hinanden... man må bare have tålmodighed....

  • #2   19. okt 2009 okay så hun skal bare ha lov at hvæse af ham?

    indtil nu har vi løftet hende op eller afledt hendes opmærksomhed så hun ikke hvæser af ham i frygt for han kunne finde på at blive ude og ikke komme hjem, mm.

    Det er hende der er kommet til i hans hus


  • #3   19. okt 2009 at hvæse vil de gøre... det gjorde mine katte også den første uge eller to... men de vænner sig lige så stille til hinanden... så længe de ikke begynder at slås helt vildt... så ville jeg tage dem fra hinanden... men det kan næsten ikke undgåes at de kommer til at hvæse lidt....

  • #4   19. okt 2009 Nini - 1 dejlig killing tilbage... !
    det er kun hun katten der hvæser... hankatten er barelidt tilbage holdenede med at komme ind og fx gå ud til madsskålen når hun er der... det slogs ikke det mindste..


  • #5   19. okt 2009 sådan var det også præcis den gang jeg kom hjem med min killing til Nala... hun var rigtig sur på ham... men hun fandt hurtigt ud af at han altså blev her og hun bare skulle vænne sig til ham... nu er de gode venner smiley

  • #6   19. okt 2009 Nini - 1 dejlig killing tilbage... !

    okay jeg vil forsøge at væbne mig med toldmodighed :o) dog svært da man kun vil dem det bedste.. smiley


  • #7   19. okt 2009 det er meget svært... man vil jo bare gerne have at ens katte har det godt og er glade... men det er jeg nu også sikker på at de nok skal blive... smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.367
    #8   19. okt 2009 Prøv at stille mad og vand flere steder, så den store har muligheder for at spise lidt i fred. smiley Det fungerer her, da Tøsen ikke vil spise hvis èn af de andre er i samme rum, så går hun. smiley Hvor mange kattebakker har I ? Det er vigtig der mindst er 2 bakker, så den store kan gøre sit i fred et andet sted, smiley

Kommentér på:
Hvordan lære man 2 voksende katte ->

Annonce