277 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Kattefodder???? Kattefodder????
Vi har lige fået en lille mis. Og det er så derfor jeg gerne vil vide, hvornår en killing skal have voksen fodder.
For som efter jeg har undersøgt markedet, er jeg meget i tvivl, hvornår en kat skal have voksenfodder.
Er der nogle der kan hjælpe mig.
Min lille mis er omkring 18 uger, så er det vel også på tide, eller hvad???
M.v.h. Michelle (Cirkeline)
0 synes godt om
sep 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
aug 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 4
hun får optimal diet, killing. Hun er en indekat.
Det er en beskrivelse på bagsiden, der er beskevet hvor meget den skal have når den er så og så gammel, der er beskrevet til den er 50 uger.
aug 2004
Men har faktsisk også et andet spørgsmål, nu når jeg kan hører du er så klog på området.
Lige nu hvor hun er 18 uger ca. står der hun skal have næsten 1 dl. om dagen, er det så rigtigt det vi gør, når vi giver hende 3 gange i døgnet???
aug 2004
På cirkelines foder, står der 45 gram., men der står så ikke om dagen, men vi er gået ud fra at det er om dagen, så vi deler det op til morgen, middag og aften.
Men er lidt forvirret, fordi når kl. er 6 om morgenen, kommer hun selv, ind i vores soveværelse og vækker en, og så er det jo fordi hun er sulten. er bare lidt bange for at hun ikke får hvad hun skal have. hun ser nomal ud, altså i vægt. Men hvad skal en killing på 18 uger ca. veje???? Er der nogle der ved det???
Men ellers tak for hjælpen, indtil videre.
Med venlig hilsen Michelle ( Cirkeline )
aug 2004
Med venlig hilsen
Michelle og cirkeline
Kattefodder????