{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

hvad har han gang i? {{forumTopicSubject}}

Comet er blevet en smule mærkelig.. han render Kiki i røven og smider sig lige foran hende. Der ligger han så og kigger på hende og siger lyde til hende. Det er noget han ikke har gjort i ret lang tid, og han gør det ikke overfor Sima... Og når han så ligger der og spiller tosset springer Kiki som regel bare på ham og vil lege, men han ligger der bare og siger de lyde? Hvorimod Sima får den helt store tur hvis hun gør det samme... Kan han prøve på at gøre sig til over for sin egen søster eller hvad pokker laver han? (Nu er det jo ikke ret sandsynligt at de selv er klar over de er søskende...)
Synes det er lidt mærkeligt for han har ikke opført sig sådan før - Og for ikke at skræmme folk skal det lige siges at Kiki er steriliseret smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad har han gang i?
  • #1   11. nov 2005 Sjovt nok at han vælger sin egen søster istedet for Sima... hehe. Nej han er ikke kastreret, men skal muligvis snart... Han har heldigvis aldrig strintet så vi har ikke haft problemer med ham...

  • #2   11. nov 2005 *gg* Må nok tilslutte mig Nans vilde udtryk. Er ist SEHR geil. *G* hahaha.
    Men katte er jo som sagt ligeglade. Der skal da bare ske noget ligegyldigt om det er søster eller bedstemor.


  • #3   11. nov 2005 hihi tossede kat...
    Bare rolig der er ikke risiko for indavl.. Kiki kan ikke få killinger smiley ..Og hun virker helt ærlig også ret ligeglad med hans fjollerier smiley


  • #4   12. nov 2005 Ja nu må vi se.. Kiki skal jo kun være her midlertidigt, og jeg tror ikke han generer hende.. i hvert fald ikke endnu.. han er jo bare kærlig over for hende han render ikke efter hende konstant. men hvis han begynder skal han selvfølgelig kastreres smiley

  • #5   12. nov 2005 Ja hun lader sig ikke påvirke så meget.. hun springer bare på ham og ser ud til at have det ret sjovt med at kunne tæve ham uden han gør modstand smiley Men jeg må hellere holde godt øje med Blue, når han er i det humør. Hende har vi jo lige fået hjem... Heldigvis er hun ikke gammel nok til killinger endnu, men skal vist have nogle p-piller til hende inden så længe så der ikke sker en ups-er smiley Tanken er at hun skal have killinger engang, men først når hun er gammel nok.. og det er ikke Comet hun skal have dem med...

  • #6   14. nov 2005 Hej igen... Ja jeg ved godt p-piller til katte kan have nogle grimme bivirkninger.. men det er meningen at hun skal have killinger med en anden Norsk skaovkat (min kærestes forældres kat) og det er derfor kun i en kortere periode hun skal være på pillerne.. jeg vil bare ikke have hun skal få killinger med Comet i en alt for tidlig alder.. men Comet skal højst sandsynligt kastreres inden hun får dem,da vi jo ellers heller ikke kan forhindre ham i at parre sig med hende...Jeg tror ikke han ville skade killingerne selvom han ikke var kastreret, da han er den mest rolige og godmodige hankat jeg nogensinde har oplevet - men jeg ville være meget mere tryg ved at han ikke havde hormoner i sig der måske kunne få ham til at dræbe dem... Men jeg ville aldrig udsætte mine katte for at få de piller i længere tid... mærkeligt at man ikke har fundet ud af at lave dem så de ikke giver så slemme bivirkninger...

Kommentér på:
hvad har han gang i?

Annonce