{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Hjælp til renlighed 4 uger killing {{forumTopicSubject}}

Ja vi har en rigtig sød lille killing på 4 uger..... Misse moren fik brystbetændelse og fik medicin for det selvfølig ! Men jeg begyndte derfor at fodre killingen og så er den jo begyndt at komme af med afføring..... Den opholder sig for det meste inde i vores soveværelse og der er nu 3 kattebakker med helt fint sand i ....... hver gang jeg har fodret den sætter jeg den i en af katte bakkerne men ja den laver det alle andre steder end i katte bakkerne hmm !!!!!

Hvad skal jeg lige gøre???? Misse moren lære den ikke at være renlig :0(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til renlighed 4 uger killing
  • #2   23. okt 2009 Solveig: ok tænkte det nok :0) den var endeligt i min søns kravlegård til at starte med ......MEN missemor flytter den hele tiden væk derfra når hun kan komme til det hmmm.........

• #4   23. okt 2009 Solveig: Den har faktisk lige været oppe i en af katte bakkerne :0) ..... jo jeg har nemlig sat 2 af de bakker der hvor den har haft uheld....det er vel bare et spørgsmål om tid .... :0) den er jo heller ikke så gammel endnu !!!!!

• #5   23. okt 2009 Husk at du til så lille en killing IKKE må bruge grus/sand, der klumper.
    Killingen spiser det instinktivt, og så danner det cementpropper i tarmene. Det har været dødsårsagen for flere killinger.

Kommentér på:
Hjælp til renlighed 4 uger killing

Annonce