Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MEGET mærkeligt spørgsmål :-)
  • #1   25. okt 2009 Jeg må sige nej. Det har vel med deres racer at gøre, en abe kan jo heller ikke få børn med en tiger

• #2   25. okt 2009 Tak:-)
    Beklager det mærkelige spørgsmål, men blev bare nysgerrig:-)

• #4   25. okt 2009 Og det er garanteret almen viden, men jeg er lidt sløv engang imellem smiley

Men hey, min veninde der læser til sygeplejeske vidste det heller ikke:-)

• #5   25. okt 2009 Vil det så sige at Muldyr (blanding af hest og æsel) ikke kan formere sig, men at der kun kommer flere muldyr ved at hestene og æselerne parre sig igen ??

• #6   25. okt 2009 ok, det var da altid noget jeg vidste det var et muldyr smiley har bare aldrig overvejet hvordan de formerede sig

• #9   26. okt 2009 Det er noget med den måde kromosomerne sætter sig sammen på. Hvis en hund og en kat parrer sig, kan deres kromosomer simpelthen ikke sætte sig sammen på en måde der kan skabe et nyt individ. Parrer en hest og et æsel sig, kan kromosomerne godt sætte sig sammen, men det stykker der koder for frugtbarhed passer ligesom ikke ind i hinanden. Så på en måde er det en slags kronisk genfejl der gør at de aldrig kan få fertilt afkom. Nogle mennesker får jo også børn der ikke selv kan få børn, og det er så fordi der er sket en genfejl der gør at kromosomerne ikke kan sætte sig ordentligt sammen lige i det område...

Lidt upræcis forklaring, men kan simpelthen ikke huske alt det kloge professoren sagde da jeg tog zoologi smiley

• #11   26. okt 2009 Krista N.

"Plejer gerne at se at det vil være smart at gensplejse grønkorn ind i menneskeceller, så vi kan køre på solenergi."

GENIAL idé smiley

• Filip P
    Filip P Tilmeldt:
    jun 2024

Følger: 11 Svar: 1
    #12   27. jun 2024 Svar nummer 1 var:
    ,,Jeg må sige nej. Det har vel med deres racer at gøre, en abe kan jo heller ikke få børn med en tiger".
    Skulle mene det ikke har noget med racer at gøre, men forskellige arter. smiley Aber og tigre er IKKE forskellige racer men forskellige arter. En art kan have flere racer. En race kan aldrig have flere arter du ved. ??

Kommentér på:
MEGET mærkeligt spørgsmål :-)

Annonce