{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt mærkeligt spørgsmål
  • #1   7. sep 2014 Et billede mere

    profilbillede
  • #3   7. sep 2014 Ved at hans mor lignede en stor Maine Coon og ved ikke faren


  • #4   7. sep 2014 Jeg synes at han ligner en smuk huskat smiley
    Når man læser om racer og temperament vil der jo altid være noget der passer. Når jeg læser om maine coon kan jeg sagtens se noget af det temperament de beskriver i vores siameser, så vi må bare se i øjene at katte er lige så forskellige som mennesker smiley


  • #5   7. sep 2014 Jeg kan nu ikke lige se at der er noget British Shorthair over din smukke sort huskat..

    At du syntes den af sind kan minde lidt om det er der nu ikke noget underligt i, da sindet på British shorthair har mange lihedspunkter med huskatten, og med hensyn til størrelsen, så kan jeg ikke lige se hvad du bygger det på, en huskat kan variere meget i størrelse helt fra 2 kg til over 10 kg, og hvis du mener at moderen ligner en Maine Coon, så er hun jo en stor størrelse kat også, så det ville ikke være underligt at din kat blev en ret stor miiskat..

    Det er tvivlsom at der skulle gå en fritgående fertil British shorthair rundt, så chancen er meget minimal..


  • #8   7. sep 2014 Tak for svarene, ligger nu og sover med ham. Bruger ham som lille tæppe da jeg fryser

Kommentér på:
Lidt mærkeligt spørgsmål

Annonce