{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
283 visninger | Oprettet:

Hjælp- tynd mave {{forumTopicSubject}}

Min hankat har fået tynd mave. Det er ikke flydende som vi har prøvet det før, men alt for blødt. I hvert fald blødt nok til at det er smurt ud i hele bagpartiet på ham. Nå men han er blevet vasket nu. Hvad gør vi så? Vi skal jo have hans mave gjort normal igen.
I morgen køber jeg noget zoolac, har hørt det skulle være rigtigt godt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp- tynd mave
  • #1   13. nov 2005 ja vi har skiftet foder, men vi har gjort det stille og roligt over tre uger. Det var også min egen tanke, men det er alligevel en uges tid siden at de kun fik det nye. Kan det så stadig være det? Og de to andre har heldigvis ikke noget med mavserne.

• #2   13. nov 2005 De har aldrig fået ormekur, da de kun er inde. Så er det vel ikke rigtigt muligt at de får orm vel? Nå vi må have købt noget fisk så. Hvad er godt? Torsk?

• #3   13. nov 2005 Nej giver aldrig mælk, kun vand. Og Alf er 3 ½ år. Det er kun foderet der er nyt, men håber da ikke det er det, for de er så glade for det. Vi har skiftet fra royal canin maine coon til royal canin siamese, fordi det skulle være mere fedtfattigt. Og to af misserne er lidt runde om mavsen. Men han får noget kogt fisk idag, og så må jeg købe noget zoolac i morgen. For jeg er nu ikke lige klar på at skulle vaske ham ren en tredje gang.
    Tak for hjælpen :o)

• #4   13. nov 2005 jo tak. Gør det noget de andre også drikker af det? For vi har jo også to tøser her i hytten.

• #5   13. nov 2005 I øvrigt lyder det som om han har : Forstyrrelser i balancen mellem bakterierne i tarmfloraen. Og det må zoolac da kunne hjælpe på? Hvad med en omgang cultura? Virker det på katte?

• #6   13. nov 2005 godt så. Er ved at koge vand, og har lige taget deres foder væk lidt. Så må jeg jo lige sørge for at damerne får lidt at spise senere. For det hjælper vel ikke med kogt vand og senere fisk, hvis han bare kan fortsætte med at æde fodreret?

• #7   13. nov 2005 Ok. Tusind tak for alle dine gode råd :o) Jeg må igang med at få ham i "form" igen.

• #8   13. nov 2005 Håber jeg sørme også. Vi ved jo selv hvor ubehageligt den slags kan være.

• #9   13. nov 2005 Sikke en lang proces. Håber virkeligt det hjælper. Tøserne er allerede dybt utilfredse med at deres mad ikke står fremme.

• #10   13. nov 2005 ok. Hmmm det er altså ikke altid nemt med de dyr. Nogen gange ville jeg ønske, de kunne fortælle, hvordan de egentlig har det. Det ville da gøre det hele så meget nemmere.

• #11   13. nov 2005 Ja det er :o( Men vi er igang med behandlingen, så håber det går bedre i morgen.

• #12   13. nov 2005 Det lyder da sjovt ;o) Man siger da ellers at vådfoder har det med at have den stik modsatte effekt? Men er da åben over for alt :o) Vi skal op og handle lige om lidt. Er godt nok spændt på om han vil spise torsk, men hvis han er sulten nok ryger det jo nok ned ;o)

• #13   13. nov 2005 ja han faster stadig. Men piver ikke over det. Her kl 20 får han så en omgang cultura og torsk. Han har heldigvis ikke haft nogen "uheld" på bakken siden den i morges.

• #14   14. nov 2005 Ok. Det vil jeg da lige have i baghovedet. De er ikke vildt overvægtige mine små misser, men synes nu godt de må tabe en smule. Vores dyrelæge synes ikke at det var nødvendigt at sætte dem på slankekur. Hvor store er bidderne på det foder? For vores sluger det bare hvis de er for små.
    I øvrigt har han ikke lavet tyndt siden igår morges.
    Så vi håber.

Kommentér på:
Hjælp- tynd mave

Annonce