{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Savn {{forumTopicSubject}}

Som overskriften ididkerer så savner jeg mit kattedyr helt vildt. Da jeg sad og oprettede ham her inde gik det helt galt. Suk. Og så alle de reklamer for katttehjem som gerne vil af med katte. Dog har jeg besluttet at jeg ikke skal have kat lige nu, for jeg bor på 4. sal midt inde i en storby. ØV! Snøft.

Tænk at så små poter kan efterlade så store huller i ens hjerte. SUK.

Nå, jeg ved ikke hvad jeg vil med dette her. Håber ikke det støder nogen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savn
  • #1   30. okt 2009 Jamen Céleste, der er da mange, der har katte og bor som du.
    Hvis blot man sørger for et gulv-loft klatmilje og lidt legetøj, og katten(e) vel at mærke aldrig har prøvet et udeliv (dette vigtigt), kan det sagtens lade sig gøre.

Jeg vil bare anbefale dig to killinger/ungdyr eller voksne, som i forvejen kender hinanden, og hvis du kun har tilladelse til ét husdyr, så find en voksen kat, som er vant til at være ene-kat.

Din kærlighed til katte skal da ikke være spildt smiley

• #2   30. okt 2009 Hm, problemet er bare - bare - at min kæreste synes at det er MEGA synd, Den kat jeg anskaffede før vi blev kærester er sendt i eksil i Jylland af samme årsag. Og lad være med at sige at man ikke skal lade andre bestemme den slags. Det er fortrudt mange gange. Havde dog ikke gulv til loft klatreting, men kan være det samme nu. Philou klarede sig FINT uden og han fulgte mig OVER ALT!!! Både inde OG ude.

Kommentér på:
Savn

Annonce