504 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Jeg har brug for lidt hjælp (: Jeg har brug for lidt hjælp (:

Hej alle. (:
Min kasteret hankat på 8 måneder, er begyndt at tisse på gulvet forskellige steder i huset. har snakket med dyrelægen og han mener at, hvis der ikke er noget blod i urinen er der ikke tegn urinvejs problemer. altså jeg har for lidt tid siden skiftet kattegrus, kan det have noget med det at gøre? kan det være jeg skal skitet grus igen og give ham en bakke mere, ? er der nogen der har erfaringer med det , alle råd modtages , for det er lidt træls at skulle gå og tørre op efter ham.
men man kan se på Giogio min kat at han godt ved at det er forkert det han gør . og jeg synes det er synd for ham.

desperate hilsner Giorgio og Charlotte (:

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg har brug for lidt hjælp (:
  • #1   2. nov 2009 Lægen mente bare ikke det var det.
    men måske jeg skal købe noget andet grus til ham (:
    men har læst lidt rundt omkring at det kan hjælpe katten har to bakker ?

• #3   2. nov 2009 Altså han fejler ingen ting overhovdet, og han har ikk ændret sig på nogen måder personligheds mæssigt, kun tisseriet erbegyndt nu .. men hvor kan man købe der Rodalon, hvordan skal jeg bruge det ?

• #4   2. nov 2009 okay (: , men prøver at skifte grus og se om det hjælper, og hvis ikke må jeg et smut forbi den "dyre" læge. smiley

• #6   2. nov 2009 Husk at Rodalon er emget giftigt for levende væsener - også katte - og derfor skal vaskes grundigt af.
    Der kan godt være urinvejsproblemer uden blod, men mange dyrlæge er meget træge til at gidde at undersøge så unge katte, fordi "de får ikke den slags problemer". Men det passer altså ikke. Du må slå i bordet og kræve undersøgelse, eller også må du skifte dyrlæge.
    Hvis katten har urinvejsproblemer og det gør ondt, vil den begynde at opfatte kattebakken som et dårligt sted, og det kan derfor ende med en indgroet vane, hvis du ikke handler hurtigt.
    Har der i øvrigt ellers været nogen forandringer hjemme hos jer? Det -kan- jo også være stress, selvom du ikke direkte kan se/mærke det på katten. Katte er utroligt svære at tolke både mht. smerte og adfærd.

Kommentér på:
Jeg har brug for lidt hjælp (:

Annonce