{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.215 visninger | Oprettet:

hitte killing {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens, lige et par almene sprøgs. jeg har idag fundet en herreløs killing mellem 3-5 mndr. uden foran vores hus. min genbo kan fortælle at han fodrer den lidt, da han selv har kat, og den spiser lidt sammen med hans kat, dog kun udenfor, men han pointere dog at det IKKE er hans kat, og det er herreløs i området.

jeg bor i sønderjylland, jeg burde vel indlevere missen til kattens værn ? nogle der har et link til hvor og hvordan, har ikke gjort det før.

mvh Mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hitte killing
  • #1   8. nov 2009 Synes helt bestemt du skal aflevere den på et internat, det er synd at lade den gå for lud og koldt vand. Her er et par links.

    (link fjernet)

    http://www.kattens-vaern.dk/?side=38




  • #2   8. nov 2009 super. tak :))

  • #3   9. nov 2009 Du kan også prøve at ringe til hittekilling.dk. Dog har jeg selv lige snakket med dem for et par dage siden, og de er ret booket, men måske fordi den ikke er så krævende i den alder, kan de finde ud af det...

  • #4   9. nov 2009 ALLE dyreinternater er overbooked pga alle de uansvarlige mennesker der er , men ved også at de gør alt hvad de kan for at hjælpe , så prøv at kontakte dem , måske du kommer til at holde på den 1-2 uger , før de har plads , men der er hjælp at hente til det lille pus ;o)

  • #5   9. nov 2009 Det er svært at finde plads til herreløse katte lige for tiden.. der er desværre ALT for mange menesker der ikke tager ansvaret for deres dyr, og så er det at de ender i en grøft eller efterladt et eller andet sted, ... du skal nok forberede dig på at der kan være vente tid med at aflevere den. .. men det kan give den lille killing en chance smiley

  • #6   9. nov 2009 Prøv at fremlyse den først, de kan være den har en ejer, men er løbet væk smiley

  • #7   9. nov 2009 Lilje, det er altså kattens værn der har et internat i Sønderborg, og ikke Inge´s kattehjem.

    Og de er ganske rigtigt flinke til at tage ud og hente vildkatte, men de er meget overfyldte ligenu, og har derfor hverken plads eller råd til at hjælpe lige nu......

    DB har et internat tæt ved Gram, men jeg ved ikke om de kan hjælpe, så vidt jeg ved er de ret uinteresserede i katte, og gør mest i hunde...

    Hilsen Dorte og de 26 nussemisser.


  • #8   9. nov 2009 Hvis alt andet glipper, kan du komme her med den.

    Hilsen Dorte og de mange nussemisser.

    PS: jeg bor ikke ret langt fra dig, jeg bor nemlig i Strandelhjørn.....


  • #9   9. nov 2009 Der er også et DB internat her i Fredericia (nu ved jeg ikke hvor i sønderjylland du bor) jeg ved dog ikek hvor fyldte de er

Kommentér på:
hitte killing

Annonce