808 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Håber at i kan hjælpe mig.. Håber at i kan hjælpe mig..

Mig og min mand er lige flyttet til vejle hvor vi havde vores et år gammel kat med. Da han havde været inde i mellem 3 uger og en månede lukkede vi ham ud. Han kom hjem hele den første uge, men siden har vi ikke set ham.. Snøft. Vi vil meget gerne høre fra folk der muligvis har set ham eller har fået ham til sig.. Vi savner ham rigtig meget.. Håber og høre noget fra jer.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Håber at i kan hjælpe mig..
  • #1   10. nov 2009 hvad har i gjort for at finde ham...

• #2   10. nov 2009 Vi har kigget i området og spurgt naboerne om de har set ham..

• #3   10. nov 2009 Se efter på www.dyrenesbeskyttelse.dk, www.forsvundnedyr.dk og www.dyrenettet.dk, om nogen fremlyser ham.
    I kan også selv efterlyse ham (evt. med billede) på siderne.

Ring også til dyrlægerne i området og sæt sedler op i nærbutikkerne.

Bed også naboerne om at se efter i udhuse, garager og kældre.

Held og lykke!

• #4   10. nov 2009 hvis den ikke er kastereret er det meget normalt at den "strejfer"

• #5   10. nov 2009 Genposter denne:

Led efter katten - på alle tider af døgnet. (hav godbidder med)

Lad om muligt et vindue stå åbent.

Strø evt noget brugt kattegrus ud - især hvis det er en kat, der ikke er vant til at orientere sig udendørs.

Katten kan være blevet lukket inde et sted, så bed naboer tjekke skure, kældre o.lign. Og bed dem give besked til dig straks, hvis de ser katten i nabolaget.

Meld katten savnet hos de lokale dyrlæger og dyreinternat/kattehjem. Og hold øje med hvilke katte internaterne får ind. Nogle internater lægger billeder ud på nettet af senest indkomne dyr.

Sæt efterlysningsopslag (med foto af katten) op i lokalområdet.

Efterlysningsannonce i lokalavisen

Sæt efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.forsvundnedyr.dk og hold også øje med fremlysninger.

Og efterlys på diverse kattefora.

Hvis katten er mærket, så efterlyses den (også) via katteregistrene.
    Obs, der findes TO registre: Dansk Katteregister og Det Danske Katteregister. Katten skal selvfølgelig være korrekt registreret (ejer, adresse, kontaktoplysninger).

Hold øje med fremlysninger i aviser, på nettet og opslag i lokalområdet.

Kommentér på:
Håber at i kan hjælpe mig..

Annonce