1.215 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

håber at i kan hjælpe! min kat skummer håber at i kan hjælpe! min kat skummer

hej kg.

jeg her lige opdagte her til morgen at min kat hoster lige mærklig og hun smukker når hun hoster. er det normalt eller?
har alldrig set det før.

håber at der er nogle der ved noget om det.
mvh Christina

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  håber at i kan hjælpe! min kat skummer
  • #1   22. maj 2011 Så vil jeg ihvertfald lige ringe og hører dyrlægen ad, for tydeligt det ikk er normalt opførelse..

• #2   22. maj 2011 "smukker" = skummer? Det kan ske hvis katten har slikket loppemiddel i sig eller tygget i en tudse, eller har ædt noget giftigt smiley
    Kontakt dyrlægen.

• #3   22. maj 2011 Ring til dyrlægen, det kan være en forgiftning.

• #4   22. maj 2011 det behøver ikke være forgiftning, det kan være mange ting, jeg havde en kat der gjorde det fordi han havde tyndtarmsbetændelse, og en anden kat der gjorde det fordi der var noget galt med hjertet, men en ting kan jeg sige dig, hvis du holder sygt meget af din kat, så få lavet en stor undersøgelse, så skal du ikke bare lade dyrlægerne tro.
    -held og lykke med det hele! (:

• #5   22. maj 2011 det med forgiftning tor jeg nu ikke i det at vi ikke har noget giftit fremme. og hun kommer ikke ud så tuser og frør får hun ikke(hun er også bange for dem) og hun her kun hostet/skummet lidt ved minden 2 gange i dag. det vare bare en mærklig oplevelse.

det med det stor undersøgelse her hun fået. smiley sidst hun fik den var for 14 dage siden smiley

men her talt med dyrlægen har siger det kan evt væer en hårdboldt hun forsøger at få op,
    eller hvis hun har slugt sin mad som hun er meget god til. så skal se tiden an til i moegen fik jeg afvide.
    men tak fr hjælpen.

• #6   22. maj 2011 Det er heller ikke sikkert det er en forgiftning, men det er et bud. Det kan kun udelukkes ved dyrelægetjek. Der er mange ting, vi slet ikke tænker på kan være giftigt for katte. Der er fx rigtigt mange blomster der er. Chokolade er osse og de skal ikke have spist ret meget før de bliver syge. Tomat og kartoffel er faktisk osse giftigt. Der findes en god side, hvor man kan finde ud af det og jeg kan selvfølgelig ikke huske hvor. Men det er der sikkert nogle andre der kan.
    Jeg håber at det er en hårbolle, for det kan klares meget nemt. Evt med kattemalt.

Kommentér på:
håber at i kan hjælpe! min kat skummer

Annonce